  • 1. Data: 2010-03-02 07:48:20
    Temat: [mBank] OFE
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Korzysta ktoś z OFE przez mBank? Chodzi mi o podgląd, czy jest czytelny,
    czy dane prezentowane są terminowo? Jak wyglądała praktycznie procedura
    zmiany OFE przez mBank. Wszelkie uwagi mile widziane.
    I drugi temat mniej związany z pbb: czy i na co zmieniać AVIVA?

    --
    radar

  • 2. Data: 2010-03-02 09:45:53
    Temat: Re: OFE
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > Korzysta ktoś z OFE przez mBank?
    Na przykład ja.

    > Chodzi mi o podgląd, czy jest czytelny,
    Owszem, jest.

    > czy dane prezentowane są terminowo?
    Pod warunkiem że ZUS przeleje kasę. U mnie ostatnio wpłynęła zagubiona
    składka za 2004 rok. Co ciekawe, w I filarze zaksięgowali ją terminowo
    w 2004 roku, a w drugim 5,5 roku później.

    > Jak wyglądała praktycznie procedura
    > zmiany OFE przez mBank.
    Dość długo, ponad miesiąc. Bo ZUS Cię musi zarejestrować w nowym OFE,
    a ZUS-owi się nie śpieszy.

    > I drugi temat mniej związany z pbb: czy i na co zmieniać AVIVA?
    Ja mam Generali i nie narzekam.
    Tu znajdziesz porównania http://www.money.pl/emerytury/porownanie/por=stopy/p
    ro=36

  • 3. Data: 2010-03-08 09:26:00
    Temat: Re: [mBank] OFE
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    radar pisze:
> [...]
    > zmiany OFE przez mBank. Wszelkie uwagi mile widziane.
    > I drugi temat mniej związany z pbb: czy i na co zmieniać AVIVA?

    Ja tez korzystam i nie narzekam. Wplaty pojawiaja sie terminowo i jest
    bardzo mily podglad z datami wplywow i informacja za jaki okres itp. Co
    do konta OFE to korzystam z ING i jestem zadowolony. Obecnie chyba
    najlepszym funduszem jest chyba ale to lepiej sprawdzic na serwisach
    poswieconych tego typu inwestycjom.

  • 4. Data: 2010-03-08 11:05:15
    Od: " Mati" <m...@W...gazeta.pl>

    Całkiem niedawno na forum mBanku ktoś opowiadał swoje doświadczenia z
    przenoszeniem OFE poprzez mBank:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=926669&t=9
    26669&sr=ld&pn=1&cat=32

    O ile sam problem mnie nie dziwi, bo błąd czy pomyłka zawsze może się gdzieś
    zdarzyć, to już podejście mBanku do tej sprawy (a właściwie jego brak) daje do
    myślenia.