  • 1. Data: 2008-10-06 12:25:06
    Temat: mBank - SEPA i karty do rachunków walutowych
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Chyba jeszcze nie bylo na grupie... ;-)
    Jak w temacie - mBank wprowadził przelewy SEPA i karty do rachunków w EUR,
    USD i GBP.
    Szczegóły na stronie banku.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2008-10-06 12:59:47
    Temat: Re: mBank - SEPA i karty do rachunków walutowych
    Od: Pete <n...@n...com>

    Prof_Ex pisze:
    > Witam!
    >
    > Chyba jeszcze nie bylo na grupie... ;-)
    > Jak w temacie - mBank wprowadził przelewy SEPA

    Tylko z eMaxa walutowego, cena promocyjna (do konca roku 2008) 5 PLN.
    Slabo...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2008-10-06 15:18:13
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 6 Oct 2008 12:25:06 +0000 (UTC), Prof_Ex wrote:

    > karty do rachunków w EUR,
    > USD i GBP.

    Bez USD, tylko EUR i GBP.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-10-06 15:57:15
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jeszcze nie bylo na grupie... ;-)
    > Jak w temacie - mBank wprowadził przelewy SEPA i karty do rachunków w EUR,
    > USD i GBP.

    Sympatyczne te karty ;-).

  • 5. Data: 2008-10-06 16:38:38
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    [...]
    > Bez USD, tylko EUR i GBP.

    Racja :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2008-10-07 09:30:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakie dane sa potrzebne aby zrobic przelew SEPA?
    Czy kupujac jakis artykul np na ebay w niemczech moge wyslac pieniadze
    takim przelewem?
    Ktos ma pod reka ile w MBanku kosztuje taki przelew?
    Marx

  • 7. Data: 2008-10-07 17:15:55
    Od: "Sslaus" <sslaus@!NOSPAM!.gmail.cooom>

    > Ktos ma pod reka ile w MBanku kosztuje taki przelew?
    5zł (wg taryfy jest to promocja do konca roku)

  • 8. Data: 2008-10-07 21:03:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 11:30:44 +0200, Marx napisał(a):

    > Jakie dane sa potrzebne aby zrobic przelew SEPA?
    > Czy kupujac jakis artykul np na ebay w niemczech moge wyslac pieniadze
    > takim przelewem?

    A masz w mBanku konto dewizowe w EUR?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2008-10-08 08:02:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    Chris pisze:

    > A masz w mBanku konto dewizowe w EUR?
    nie mam, ale chyba moge zrobic ze zwyklego konta i zrobia
    przewalutowanie...?
    Marx

  • 10. Data: 2008-10-08 15:24:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 10:02:29 +0200, Marx napisał(a):

    > nie mam, ale chyba moge zrobic ze zwyklego konta i zrobia
    > przewalutowanie...?

    Ze zwykłego konta się nie da, przelew może być wykonany tylko z konta
    dewizowego prowadzonego w euro. Tak wiec trzeba by sprawę załatwiać
    dwuetapowo:
    1. kupić w mBanku EUR (gdzie tego szukać w menu?) i przelać na konto
    dewizowe
    2. wykonać przelew SEPA.

    --
    Pozdrowienia,