  • 1. Data: 2007-06-27 19:58:06
    Temat: mBank a MultiBank - róznice
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl>

    czym się różną te banki ?
    pytam poważnie, bo się pogubiłam... :(

  • 2. Data: 2007-06-27 20:01:15
    Temat: Re: mBank a MultiBank - róznice
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    niekompatybilna napisał(a):
    > czym się różną te banki ?
    > pytam poważnie, bo się pogubiłam... :(

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=8
    07691&t=807691&sr=dd&pn=3

  • 3. Data: 2007-06-27 20:39:04
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "niekompatybilna" news:f5ufgd$fs1$1@news.onet.pl

    > czym się różną te banki ?
    > pytam poważnie, bo się pogubiłam... :(

    Wymienię chyba najważniejsze rzeczy:
    1. Wymóg regularnych wpłat na konto w Multi
    2. Opłata za prowadzenie konta
    3. Gadająca głowa w oddziale Mutli, z którą można zawsze wymienić kilka słów
    4. Łatwiejsze załatwienie wszelkich papierków z banku itp. - Multi

  • 4. Data: 2007-06-28 16:50:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    niekompatybilna napisał(a):
    > czym się różną te banki ?
    > pytam poważnie, bo się pogubiłam... :(

    Jak cos pojdzie nie tak albo bedziesz czegokolwiek potrzebowal (jakies
    zaswiadczenie, kredyt itp.) to w Multi cos zalatwisz, a w mBanku nie :)

    No i Multi jest platne. Poza tym asperuje do jakiegos tam banku
    prestizowego ale to taka sciema.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-06-28 17:24:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No i Multi jest platne. Poza tym asperuje do jakiegos tam banku
    > prestizowego ale to taka sciema.

    platne jest prowadzenie konta, ale suma sumeru jak ktos wykonuje sporo
    przelewow to moze wyjsc taniej niz w mBanku gdzie przelewy zewn. sa po
    50gr (w Multi bezplatne)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-28 22:02:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > platne jest prowadzenie konta, ale suma sumeru jak ktos wykonuje sporo
    > przelewow to moze wyjsc taniej niz w mBanku gdzie przelewy zewn. sa po
    > 50gr (w Multi bezplatne)

    Mi się tak kiedyś kalkulowało, ale jak podnieśli cenę za konto My na 20
    mbankowych przelewów, to dałem sobie spokój i jak na razie nie żałuję.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski