  • 1. Data: 2004-06-09 12:42:03
    Temat: Bartol, masz okazję :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych przez
    Klientów w serwisie.

    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    ========
    takie coś przed chwilą dostałem, co się płaci 10 ?

    KJ

  • 2. Data: 2004-06-09 12:44:52
    Temat: Re: Bartol, masz okazję :-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [...]
    > takie coś przed chwilą dostałem, co się płaci 10 ?

    Ludzie przelewają z eMaksa na eKonto, coby wypłacić i dać jutro na tacę :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-06-09 12:45:27
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [...]

  • 4. Data: 2004-06-09 12:46:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ludzie przelewają z eMaksa na eKonto, coby wypłacić i dać jutro na
    > tacę :-)

    Albo sprzedaja FI ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-09 13:35:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 09 Jun 2004 14:42:03 +0200, w <ca70iq$fob$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    > spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych przez

    Jest tak jak przewidywałem wcześniej -- w tym miesiącu mBank będzie działał
    10-tego bez zakłóceń :D.

  • 6. Data: 2004-06-09 14:57:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Albo sprzedaja FI ;)

    IMHO ZUS płacą...

  • 7. Data: 2004-06-09 15:55:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    ========
    > takie coś przed chwilą dostałem, co się płaci 10 ?

    O nowy komunikat :-)
    ==
    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu mBanku. Z
    tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.

    ==

    Była jakaś przerwa na dizś zaplanowana ?
    KJ

  • 8. Data: 2004-06-09 16:00:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Była jakaś przerwa na dizś zaplanowana ?
    > KJ

    Tak - ta co jest każdego 10 :-(((( Karty też nie działają. Mam blokadę na
    rachunku, która "zostanie usunięta do 7 dni" i ochotę, żeby kogoś powiesić
    albo rozstrzelać ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-06-09 16:20:51
    Temat: mBank bierze przykład z marmura :)
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Tak - ta co jest każdego 10 :-(((( Karty też nie działają. Mam blokadę na
    > rachunku, która "zostanie usunięta do 7 dni" i ochotę, żeby kogoś powiesić
    > albo rozstrzelać ;-)

    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0020
    ROTFL ! Kolejki w mBanku ;)

  • 10. Data: 2004-06-09 16:25:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisał:
    > Tak - ta co jest każdego 10 :-(((( Karty też nie działają. Mam
    > blokadę na rachunku, która "zostanie usunięta do 7 dni" i ochotę,
    > żeby kogoś powiesić albo rozstrzelać ;-)

    Uch, dobrze pamiętać kiedy nie płacić kartami z mB.

    K.

    --
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować zajrzyj w nagłówek wiadomości
    If you want to contact me see post header