  • 1. Data: 2004-05-11 07:54:13
    Temat: [mBank] - ciąg dalszy ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Znowu dostałem moje ulubione okienko "Zaloguj się za 10 min" :-)

    KJ

  • 2. Data: 2004-05-11 08:01:08
    Temat: Re: [mBank] - ciąg dalszy ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Znowu dostałem moje ulubione okienko "Zaloguj się za 10 min" :-)

    Jak i ja, na szczęście wcześniej udało mi się zalogować.
    A za wczorajszy dzień to mBankowi należy się żółta kartka, a może i czerwona
    jeśli będę w plecy za niewykonany przelew.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-05-11 16:45:08
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 11-5-2004 o 10:01:08, *Robert Wicik* napisal(a):

    > A za wczorajszy dzień to mBankowi należy się żółta kartka, a może i czerwona
    > jeśli będę w plecy za niewykonany przelew.

    Ja na wczoraj miałem polecenie zapłaty i też nie zostało zrealizowane.
    Ciekawe co Idea na to?

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 4. Data: 2004-05-12 10:11:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ciekawe co Idea na to?

    Pewnie powtórzą próbę obciążenia. Z kartą tak robią więc może PZ też. BTW
    wczoraj idea też "leżała" ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-05-12 19:25:55
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 12-5-2004 o 12:11:43, *Glenn* napisal(a):

    > Pewnie powtórzą próbę obciążenia. Z kartą tak robią więc może PZ też.

    Rzeczywiście, następnego dnia powtórzyli.

    > BTW wczoraj idea też "leżała" ;-))))

    Czyżby coś łączyło te 2 firmy? ;)

    --
    Pozdrawiam :)