  • 1. Data: 2011-09-20 21:02:01
    Temat: mBank debetówka opłata
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Właśnie stwierdziłem, że mBank pobrał opłatę 2 zł za kartę debetową,
    która nie była używana, a nawet nie była aktywowana. Żeby było
    ciekawiej, za nieużywaną i nieaktywowaną kartę współposiadacza rachunku
    opłaty nie pobrano. Obie karty nie były używane od ponad pół roku,
    jednak, mimo mailowej deklaracji mBanku, nie zostały z automatu
    zastrzeżone. Dziś nie było z kim na mLinii rozmawiać w tej sprawie,
    kolejna runda jutro.

    --
    notveryoldman

  • 2. Data: 2011-09-21 09:35:04
    Temat: Re: mBank debetówka opłata
    Od: "Bolek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4e78ff4b$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Właśnie stwierdziłem, że mBank pobrał opłatę 2 zł za kartę debetową, która
    > nie była używana, a nawet nie była aktywowana.

    Zgłoś skargę do Strasburga i następnym razem nie zamawiaj czegoś co ci
    niepotrzebne.

  • 3. Data: 2011-09-22 01:52:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolek" j5cb4b$163q$...@n...ipartners.pl

    była używana, a nawet nie była aktywowana.

    > Zgłoś skargę do Strasburga i następnym razem nie zamawiaj czegoś co ci
    niepotrzebne.

    Mądrze prawisz -- zatem zapłać za proces i prawników. :)

    Kartę być może musiał wziąć razem z (potrzebnym mu)
    kontem -- ale wtedy karta była za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-09-22 08:27:27
    Od: "Yapan" <p...@y...pl>

    masz wszy

  • 5. Data: 2011-09-22 09:27:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yapan" 4e7af16b$0$2450$6...@n...neostrada.pl

    > masz wszy

    Poszukaj swoich ofiar wśród ludzi, z którymi rozmawiałeś
    w tak zwanym realu -- mnie raczej nie zaraziłeś. Tak
    ogólnie -- dobrze o Tobie świadczy, że informujesz
    innych o tym, iż być może zaraziłeś ich wszawicą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-09-22 20:31:35
    Od: "Yapan" <p...@y...pl>

    jestes gupi i masz wszy :)

  • 7. Data: 2011-09-22 22:06:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Yapan <p...@y...pl> wrote on 2011-09-22_22:31
    > jestes gupi i masz wszy :)

    Znowu przypomniało Ci się, że mama nie kupiła na dzień dziecka
    lizaka ? :)

  • 8. Data: 2011-09-22 23:33:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yapan" 4e7b9b23$0$2439$6...@n...neostrada.pl

    > jestes gupi i masz wszy :)

    Wykaż się zatem swoją mądrością i pokonaj RFID.

    [jeśli naprawdę wyładowuje tu swoje frustracje z powodu
    braku jakiegoś lizaka -- to ktoś go powinien delikatnie
    nauczyć tego, że coraz rzadziej ktokolwiek będzie mu
    kupował jakiekolwiek lizaki czy smakołyki -- taki los
    dziecka w bezdusznym świecie komercji, pogoni za zyskiem,
    świecie pazerności... ech -- kupiłbym mu tego lizaka, aby
    nie płakał, gdyby jego mama dała mi ze cztery złote -- dwa
    złote na lizaka i dwa złote za fatygę... żal za serce ściska,
    gdy człowiek widzi tak psychicznie poniewierane dziecko...
    zapłakane, opuszczone i zagubione w brutalnym świecie...]

    Co do wszy -- kiedy mnie zaraziłeś? Miałem jakieś meszki (owocówki)
    przywiezione (we włosach) wiele dni temu z Królowego Mostu. Trudno
    dziś nawet przypomnieć sobie, jak wyglądały. :) Spłynęły razem
    z wodą -- do rynsztoka. :) [jak to mówią czasami -- wylałem
    dzieci ;) razem z kąpielą]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-09-23 00:06:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" j5g9p7$mur$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Yapan <p...@y...pl> wrote on 2011-09-22_22:31

    Yapan o mnie>> jestes gupi i masz wszy :)

    > Znowu przypomniało Ci się, że mama nie kupiła na dzień dziecka lizaka ? :)

    Moja mama mi nie kupiła -- ale dała mi. Tyle tylko, że nie lizak, a cukierek mi
    dała. I nie jeden, ale aż dwa cukierki mi dała -- wiem, plączę się w zeznaniach...
    To z wrażenia... Dobrze, że mi przypomniałeś o tym -- bo cukierki (czekoladowe!)
    by poszły :) (piechotą? -- paliwo takie drogie...) do prania razem z bieluteńką
    (już lekko wybrudzoną) kurtką bawełnianą...

    [szybko zjem -- nie zabiorą mi; gorączka mi rośnie -- może umrę tej nocy
    właśnie?... lepiej uczynię, jedząc teraz oba te cukierki... leki nie chcą
    obniżyć gorączki... a temperatura mego ciała doczesnego rośnie od południa...
    duszę się, krztuszę się, a teraz przegrzewam się -- jakiś Elt podpowiada mi,
    że być może tak właśnie konał Jan Paweł II -- papież... moja mama dała mi
    wczoraj dwa cukierki na wieść o tym, że choruję -- wątpię w to, że Jan
    Paweł II też otrzymał aż dwa cukierki, gdy rozstawał się ze swym życiem
    doczesnym... inna sprawa, że duszenie w krtani już przeżyłem ze dwa dni
    temu -- gdy nie miałem leków ani pod ręką, ani pod inną częścią ciała...
    zziębłem wtedy niesamowicie, nogi zmiękły mi zupełnie, powoli zbierałem
    informację o tym, jaka część mej doczesności przetrwała ów atak... później
    zasnąłem :) z wycieńczenia a gdy obudziłem się -- kupiłem syropek Apipulmol
    i jest już kól... tylko ta gorączka... ponoć graniczną temperaturą jest
    temperatura 42°C -- ale czy to prawda?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-09-23 01:51:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j5giis$qr4$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > i jest już kól... tylko ta gorączka... ponoć graniczną temperaturą jest
    > temperatura 42°C -- ale czy to prawda?...]

    Jak się wali -- to wszystko!! Nawet moja temperatura spada w dół!!!
    Co za świat!!! A od kilkunastu godzin tak pięknie pięła się w górę...
    [niemal jak w złotówkach euro czy dolar od początku września -- ponoć
    w 1939 roku złotówka jeszcze szybciej traciła na swej wartości...]
    I nagle w dół -- spadek po prostu!!! Otrzymałem spadek!!!
    A już zacząłem sobie mierzyć tętno i tempriczer -- na wypadek,
    gdybym jednak odszedł w siną dal. :) Ciekawe, czy ktokolwiek
    by odczytał to, co zapisałem w swym notebooku moim potomnym...

    -=-

    Wirusowa infekcja ma minąć samoistnie po 7 dniach. :)
    Alergiczna -- diabli wiedzą kiedy. (po ustaniu drażnienia alergenami)
    Bakteryjna... Tę bestię trzeba witać doustnymi antybiotykami. :) (nie mam!)

    Stawiam na to, że zaatakowały mnie wirusiki, ale na wszelki wypadek truję się także
    Neplitem. :)

    -=-

    Dlaczego ja nie idę do lekarza? :) Bo właśnie tam (najprawdopodobniej)
    zaraziłem się. :) Mogę co najwyżej poprosić o wizytę domową. :) Nie mam
    wprawdzie domu, ale ponoć można i poprosić o wizytę mieszkaniową. ;)

    Jakby w zwolnionym tempie przeżywam to, co miało miejsce 2 lata temu.
    Dziś bogatszy jestem o doświadczenie -- i mam leki typu Neplit, Diffumax,
    syropki, aspirynę... Wiem -- niepoważne jest to, że biorę aspirynę, mając
    astmę oskrzelową. :)

    -=-

    Oba cukierki już zjadłem -- Boże!! Jeden był taki smaczny!!!
    [i wiesz co, Boże -- chcę pobiegać!!! tak więc wywal już tę chorobę
    do śmietnika i daj mi zdrowie; złożę Ci ślub -- obiecuję Ci, że jeśli
    mnie zaraz uzdrowisz, będę przynajmniej starał się o to, aby oddychać;
    obiecuję Ci to stale przy każdej takiej okazji -- ale przyznaj mi, że
    przynajmniej staram się, choć mam w oskrzelach tak zwany śluz... -- nawet
    miernik nie chce mierzyć PEFów... ćwierka, że jest jakiś problem w pomiarach...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'