  • 1. Data: 2003-11-28 20:02:33
    Temat: mBank - formularz wniosku o KK - przeniesienie KK z innego banku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wypełniłem formularz mBanku o kartę kredytową. Mam dwie kredytówki i
    postanowiłem zamienić jedną z nich na "rybkę". Podałem informację o
    kartach, system wyliczył mi kredyt jako 120% sumy kredytów na tamtych
    kartach. Ponieważ chcę jedną zatrzymać, to "odptaszkowałem" ją. System
    przeliczył kredyt i zaproponował maks. 120% kredytu jednej karty.
    Potem dokończyłem wniosek i po wysłaniu się okazało, że system "chce"
    wypowiedzenia obu kart (choć limit ten mniejszy zaproponował).

    Nie sądzę, żebym się pomylił, a agent stwierdził, że miał już takie
    przypadki i na pewno to klienci się mylą a nie system.

    A może ktoś z Was miał podobnie?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2003-11-28 20:36:10
    Od: " " <t...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie sądzę, żebym się pomylił, a agent stwierdził, że miał już takie
    > przypadki i na pewno to klienci się mylą a nie system.

    Mialem tak samo - nawet sobie wydrukowalem, zeby pokazac doradcy jak system
    probuje na mnie wymoc rezygnacje z obu kart :))
    Tomaszek.w

  • 3. Data: 2003-11-28 21:32:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 20:36:10 +0000 (UTC), " "
    <t...@g...pl> wrote:

    >Mialem tak samo - nawet sobie wydrukowalem, zeby pokazac doradcy jak system
    >probuje na mnie wymoc rezygnacje z obu kart :))

    no to coraz bardziej sie zastanawiam czy "rybka" to dobry wybór. Ta
    druga jest BZWBK.
    W BZWBK nie podobają mi się prowizje 3% za granicą, a w mBanku podoba
    to, że karta rozliczana jest w EUR i tańsza (Electron, co prawda, a
    drugą Visę mam wypukłą).

    BTW: papierowy wniosek (wypełniłem, bo tamten "na dwie karty"
    oczywiście nie mógł być dalej przetwarzany) zawiera takie kurioza jak
    pytanie o średnie wpływy na konto w mBanku czy długość okresu
    posiadania tam konta.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2003-11-28 23:33:14
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie sądzę, żebym się pomylił, a agent stwierdził, że miał już takie
    > przypadki i na pewno to klienci się mylą a nie system.

    tia - przeciez czytujesz grupe od jakiegos czasu - wiec powinienes wiedziec
    ze mbank robi w wala w tym wzgledzie (che che - no dobra - nie tylko w tym
    wzgledzie)
    :-)

  • 5. Data: 2003-12-16 10:29:01
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 28 Nov 2003 21:02:33 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    >Nie sądzę, żebym się pomylił, a agent stwierdził, że miał już takie
    >przypadki i na pewno to klienci się mylą a nie system.

    sprawa ma dalszy ciąg.
    Podczas spotkania z agentem tamten wniosek zostawiłem bez biegu, a
    wypełniłem papierowy.

    System znów chce oba wypowiedzenia.

    Czekam na wyjaśnienia z mBanku.

    Trzeciej próby już nie podejmę :-)