  • 1. Data: 2009-10-01 10:42:40
    Temat: mBank - gdzie najweicej wyplace jednorazowo ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Ktora z sieci bankomatow (bezplatnych w mbanku) umozliwia najwieksza wyplate
    jednorazowa (jedno wlozenie karty itp) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-10-01 10:57:44
    Temat: Re: mBank - gdzie najweicej wyplace jednorazowo ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Ktora z sieci bankomatow (bezplatnych w mbanku) umozliwia najwieksza
    > wyplate jednorazowa (jedno wlozenie karty itp) ?

    Znalazlem :

    Maksymalna wypłata gotówki w bankomacie

    A) Cash4you
    - w bankomatach wolnostojących - 30 sztuk banknotów (do 3000 zł)
    - w bankomatach przezściennych - 40 sztuk banknotów (do 4000 zł)

    B) BZWBK 3000zł

    C) Euronet

    Limit jednorazowej wypłaty w bankomatach Euronetu uzależniony jest od typu
    bankomatu:

    - w bankomatach wyprodukowanych przez IBM limit wynosi 2900 zł

    - w bankomatach wyprodukowanych przez NCR lub DBOLT limit wynosi 3900 zł

    UWAGA: Logo producenta bankomatu umieszczone jest na bankomacie na jego
    ekranie

    D) eCARD

    Maksymalny limit jednorazowej wypłaty w bankomatach eCARD wynosi 3000 zł (30
    banknotów).

    m_Pozdrawiam
    m_Cezary_m_Ekipa_m_Bank

  • 3. Data: 2009-10-01 11:01:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Fantom" news:ha21me$ijh$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Witam
    > Ktora z sieci bankomatow (bezplatnych w mbanku) umozliwia najwieksza
    wyplate
    > jednorazowa (jedno wlozenie karty itp) ?

    Cześć.
    Nie wiem czy moja wiedza jest nadal aktualna ale z jakieś 6 miesięcy temu:
    1. euronet - 3900
    2. BZWBK/eCard - 3600

    Nie wiem jak z C4Y - nie przerabiałem tak tak dużych wypłat.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-10-01 11:43:24
    Od: MattS <M...@m...ms>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "Fantom" news:ha21me$ijh$1@nemesis.news.neostrada.pl
    >
    > Nie wiem czy moja wiedza jest nadal aktualna ale z jakieś 6 miesięcy temu:
    > 1. euronet - 3900
    > 2. BZWBK/eCard - 3600

    Kilka razy potrzebowałem większej gotówki z bankomatu BZWBK i zawsze był
    limit 3000 zł.

    MS

  • 5. Data: 2009-10-01 12:25:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MattS" news:4ac495dd$1@news.home.net.pl

    > Kilka razy potrzebowałem większej gotówki z bankomatu BZWBK i zawsze był
    > limit 3000 zł.

    No to mój bankomat BZWBK był wyjątkowy - limit jaki uderzył mnie po oczach z
    ekraniku zapamiętałem :)

  • 6. Data: 2009-10-01 16:04:18
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości

> [...]
    > ekranie
    >
    > D) eCARD
    >
    > Maksymalny limit jednorazowej wypłaty w bankomatach eCARD wynosi 3000 zł

    Z mojej praktyki wynika, że poszczególne sieci mogą stosować algorytmy
    zmniejszające lokalne limity wypłat :

    a) chyba z powodów bezpieczeństwa (dla wybranej karty) - ten sam bankomat
    Euronet zastosował w ciągu minuty różne limity wypłat dla 2 kart różnych
    banków,

    b) płynnościowych - 3 bankomaty Euronet stojące w centrum handlowym nie
    pozwoliły mi wypłacić więcej niż w sumie 1000 PLN podczas gdy stojący obok
    eCard - na ta samą kartę pozwolił wypłacić 2000 PLN (a innym razem tylko
    1000 PLN - dla kolejnych prób zmniejszających kwotę wypłaty podawał coraz to
    inne techniczne powody braku możliwości wypłaty, błąd ustąpił dopiero przy
    kwocie 1000 PLN).

    Anatol

  • 7. Data: 2009-10-01 17:21:41
    Od: Michal <m...@n...org>

    Fantom pisze:
    > Witam
    > Ktora z sieci bankomatow (bezplatnych w mbanku) umozliwia najwieksza
    > wyplate jednorazowa (jedno wlozenie karty itp) ?
    >
    > Fantom

    A tak swoją drogą- czysto teoretycznie (bo mam też konto w banku z
    oddziałami), ale i praktycznie (bo w mbanku również ;) ) co ma zrobić
    posiadacz konta WYŁĄCZNIE w mbanku, chcąc wypłacić bezprowizyjnie
    większą kwotę? Przypominam, że- z tego co pamiętam- maksymalny limit
    ILOŚĆIOWY wypłat przeprowadzanych "delfinkiem" to 5/dzień. Czyli w
    najlepszym wypadku dziennie możemy wypłacić około 20 000zł.

    Pozostaje chyba tylko wypłata w oddziale banków z POSem- ale tutaj
    bodajże limit kończy się na 30 kilku tysiącach złotych. Pytanie, czy
    można awizować większe kwoty nie będąc klientem danego banku i na piękne
    oczy zamówić wypłatę z POSa np 50 000zł.

    Miło by było w sumie, gdyby mbank umożliwił w jakiś- zapewne z
    technicznego pkt widzenia bardzo prosty- sposób wypłaty np w Multibanku,
    oczywiście pewnie po wcześniejszym awizowaniu.

    --
    Michał

  • 8. Data: 2009-10-01 17:26:38
    Od: Michal <m...@n...org>

    O poprawka- z ciekawości zalogowalem się do mbanku i maksymalny limit
    dzienny wypłat w oddziałach to "do wysokości środków". Pozostaje więc
    pytanie do praktyków- jak to jest z awizowaniem wypłat w POSie (które
    banki w ogóle to oferują i jak chętne są do współpracy z nie-klientami)?
    A może jednak klienci mbanku mogą liczyć na specjalne względy w
    oddziałach Multi?

    --
    Michał

  • 9. Data: 2009-10-01 17:46:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michal" news:ha2ojo$gnc$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    Dzwonisz na mLinie, zwiększasz ilość dziennych transakcji (nie kwotę, ale
    ilość!) w bankomacie.
    Po tym telefonie idziesz "doić ścianę" ;) - jeżeli grubsza kwota to kilka -
    kilkanaście "pchnięć" kartą do bankomatu i mamy żądaną kwotę w łapce :)
    Po zakończonej zabawie w "dojenie ściany", jeżeli masz kaprys dzwonisz na
    powrót na mLinie i np. ustalasz sobie dzienną liczbę transakcji w bankomacie
    na 5 sztuk.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-10-01 18:04:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Michal" <m...@n...org> wrote in message

    > A może jednak klienci mbanku mogą liczyć na specjalne względy w oddziałach
    > Multi?

    O nie, na to na pewno nie mogą liczyć. :)