  • 1. Data: 2002-09-18 10:08:15
    Temat: mBank i 26-cyfrowy nr rachunku
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Od 1 pazdziernika mBank uzyskuje status NRB=2 i beda akceptowane tylko
    26 cyfrowe numery rachunkow.
    Wszystko w porzadku ale dlaczego juz teraz wrocil mi przelew wyslany
    do mBanku na 24-cyfrowy numer rachunku? Inne kalendarze maja czy co?

    Marek

  • 2. Data: 2002-09-24 08:54:38
    Temat: Re: mBank i 26-cyfrowy nr rachunku
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

> [...]
    > Wszystko w porzadku ale dlaczego juz teraz wrocil mi przelew wyslany
    > do mBanku na 24-cyfrowy numer rachunku? Inne kalendarze maja czy co?

    Mi doszedl normalnie na 24 cyfry i testowy na 26

    RPiskozub