  • 1. Data: 2004-07-09 10:40:34
    Temat: mBank i Linux
    Od: son <p...@p...pl>

    Witam grupowiczów.

    Noszę się z zamiarem otworzenia konta w tym banku,stąd moje pytanko;

    - czy pracując na SO Linux MDK 10.0, nie będę miał jakichś problemów z
    dostępem do wszystkich operacji na koncie - przez internet?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-09 10:52:28
    Temat: Re: mBank i Linux
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > - czy pracując na SO Linux MDK 10.0, nie będę miał jakichś problemów z
    > dostępem do wszystkich operacji na koncie - przez internet?

    Nie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-07-09 11:08:53
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " Glenn" dnia pią 9. lipca 2004 12:52 zapodal (a) na pl.biznes.banki taki
    tekst :

    > Nie.
    Tak samo bez problemu w Lukasie i VWBanku.

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453

  • 4. Data: 2004-07-09 11:11:28
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    son <p...@p...pl> writes:

> [...]
    >
    > - czy pracując na SO Linux MDK 10.0, nie będę miał jakichś problemów z
    > dostępem do wszystkich operacji na koncie - przez internet?

    Używam mbanku (i inteligo) z Linuxa od kiedy istnieje. Działa.

  • 5. Data: 2004-07-09 11:38:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

  • 6. Data: 2004-07-09 16:00:27
    Od: son <p...@p...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Nie.
    Dziękuję wszystkim za dobre wiadomości.Mogę wobec powyższego,spokojnie
    zacząć z tym bankiem współpracę.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-07-09 19:19:24
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> wrote:

    > Używam mbanku (i inteligo) z Linuxa od kiedy istnieje. Działa.

    Inteligo (i Nordea) dzialaja nawet pod tekstowym ELinksem.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 8. Data: 2004-07-12 21:41:56
    Od: Bartek Golenko <b...@d...caton.com.pl>

    son <p...@p...pl> wrote:

    > Dziękuję wszystkim za dobre wiadomości.Mogę wobec powyższego,spokojnie
    > zacząć z tym bankiem współpracę.

    Tylko pamietaj, ze mbank nie bedzie dzialal poprawnie jesli wlaczysz
    w mozilli blokowanie popup-ow.

    --
    Bartlomiej Golenko

  • 9. Data: 2004-07-16 07:04:09
    Od: son <p...@p...pl>

    Użytkownik Bartek Golenko napisał:
    > son <p...@p...pl> wrote:
    >

    > Tylko pamietaj, ze mbank nie bedzie dzialal poprawnie jesli wlaczysz
    > w mozilli blokowanie popup-ow.

    Dzięki,wyłaczyłem.

    Pozdrawiam
    son