  • 1. Data: 2004-08-11 15:00:35
    Temat: mBank i Supermarket z Funduszami
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam, po wypełnieniu formularzu na stronie mBanku przysłano mi umowę
    oraz dodatkową kartkę A4 zatytułowaną "Oświadczenie", które to tyczy się
    "Supermarketu z Funduszami". Proszę mi powiedzieć co to jest i czy muszę
    to odsyłać razem z umową czy mogę to zignorować?

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 2. Data: 2004-08-11 15:02:42
    Temat: Re: mBank i Supermarket z Funduszami
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <j...@t...pl> wrote:
> [...]
    > się "Supermarketu z Funduszami". Proszę mi powiedzieć co to jest i
    > czy muszę to odsyłać razem z umową czy mogę to zignorować?

    A czy oni moga zignorowac twoja dyspozycje i nie pozwolic ci na kupowanie
    funduszy? ;)
    Jak nie wyslesz im tego czego chca - to moim zdaniem tak.... :D
    Co do oswiadczenia - nie pamietam. cos tam bylo i im odsylalem.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-11 15:12:24
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Jarek <j...@t...pl> a écrit:

> [...]
    > "Supermarketu z Funduszami". Proszę mi powiedzieć co to jest i czy muszę
    > to odsyłać razem z umową czy mogę to zignorować?

    No raczej dobrze jest odesać, bo inaczej Ci tej uslugi nie uruchomia...

  • 4. Data: 2004-08-11 15:16:24
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

> [...]
    > Jak nie wyslesz im tego czego chca - to moim zdaniem tak.... :D
    > Co do oswiadczenia - nie pamietam. cos tam bylo i im odsylalem.

    Ale kolega chyba nie chcial korzystac z funduszy... tylko otworzyl konto i
    dostal to oswiadczenie "przy okazji", wiec wg mnie jesli nie chce korzystac
    z SFI moze spokojnie zignorowac i odeslac sama umowe.

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 5. Data: 2004-08-11 15:29:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Konrad Kwiatkowski <k...@f...onet.pl> wrote:
    > Ale kolega chyba nie chcial korzystac z funduszy... tylko otworzyl
    > konto i dostal to oswiadczenie "przy okazji", wiec wg mnie jesli nie
    > chce korzystac z SFI moze spokojnie zignorowac i odeslac sama umowe.

    aaa to oczyiwscie- wypelniac nie trzeba i wysylac tez - jesli chce sie tylko
    korzystac z konta osobistego.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-08-11 15:36:38
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > aaa to oczyiwscie- wypelniac nie trzeba i wysylac tez - jesli chce sie tylko
    > korzystac z konta osobistego.

    z drugiej jednak strony wypelnienie tego oświadczenia nie powoduje obowiazku
    korzystania z SFI; aktywowanie tej uslugi tez nic nie kosztuje.

  • 7. Data: 2004-08-11 15:42:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > z drugiej jednak strony wypelnienie tego oświadczenia nie powoduje
    > obowiazku korzystania z SFI; aktywowanie tej uslugi tez nic nie
    > kosztuje.

    no tak, ale niektorzy maja obawy roznicste przed ujawnianiem danych itp. A
    tam chyba cos takiego jest, ze mBank funduszom bedzie je udostepnial w
    ramach potrzeb obslugi SFI czy cos w tym stulu (swego czasu byla o czyms
    takim tutaj dyskusja)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-08-11 16:39:02
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Aug 2004 17:36:38 +0200, w <cfdedt$m3c$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > z drugiej jednak strony wypelnienie tego oświadczenia nie powoduje obowiazku
    > korzystania z SFI; aktywowanie tej uslugi tez nic nie kosztuje.

    ... w tej chwili dodajmy. Jak to jest z przestrzeganiem własnych oświadczeń w
    mBanku wszyscy wiedzą.

  • 9. Data: 2004-08-11 16:57:07
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > udostepnial w ramach potrzeb obslugi SFI czy cos w tym stulu (swego
    > czasu byla o czyms takim tutaj dyskusja)

    Na początku częścią oświadczenia była zgoda na przetwarzanie danych w celach
    marketingowych. Wykreślenie tego punktu powodowało że SFI nie było
    uruchamiane. Ale AFAIK to mBank zmądrzał i w aktualnej wersji oświadczenia
    tego przymusu już nie ma.

    Bogdan B.