  • 1. Data: 2003-08-26 08:20:50
    Temat: mBank i lokaty .....
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    Właśnie rozerwałem lokatę i naliczył mi się podatek za wszystkie okresy
    odsetkowe. Wydawało mi się że podatek zostanie naliczony tylko za ostatni
    okres odsetkowy ....

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-08-26 08:35:40
    Temat: Re: mBank i lokaty .....
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bif592$edn$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz <n...@N...gazeta.pl>:
    > Właśnie rozerwałem lokatę i naliczył mi się podatek za wszystkie
    > okresy odsetkowe. Wydawało mi się że podatek zostanie naliczony tylko
    > za ostatni okres odsetkowy ....

    Trza bylo pytac przed "rozerwaniem" lokaty.

    Zostalo cos czy musisz doplacic?

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-26 11:48:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz <n...@n...gazeta.pl> wrote:
    > odsetkowe. Wydawało mi się że podatek zostanie naliczony tylko za ostatni
    > okres odsetkowy ....
    Masz rację, wydawalo Ci się.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-08-29 08:54:57
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003, Tomasz wrote:

    > Właśnie rozerwałem lokatę i naliczył mi się podatek za wszystkie okresy
    > odsetkowe.

    Za wszystkie przeszle, czy przyszle tez??

    M.

  • 5. Data: 2003-08-29 09:04:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    P...@a...it.pw
    .edu.pl,
    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>:

    > Za wszystkie przeszle, czy przyszle tez??

    I jesli za przyszle, to po jakiej stawce, bo ciekawe, jak tam bedzie
    wygladac podatek od odsetek za np. 5 lat?

    :))))))))

  • 6. Data: 2003-09-03 07:14:39
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 29 Aug 2003, Robert wrote:

    > I jesli za przyszle, to po jakiej stawce, bo ciekawe, jak tam bedzie
    > wygladac podatek od odsetek za np. 5 lat?
    >
    > :))))))))

    Przeciez te lokaty sa z definicji 1-roczne?

    M.