  • 1. Data: 2008-04-15 18:01:55
    Temat: mBank i mTransfer.
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Witam!

    Wczoraj dokonałem płatności przy pomocy mTransferu - zdziwiło mnie, że
    jako rachunek źródłowy można wybrać każdy rachunek w obrębie konta w
    mBanku - długo tak jest? Bo OIDP tylko z eKONTA kasa mogła pójść w dal
    przy mTransferze.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 2. Data: 2008-04-15 18:15:09
    Temat: Re: mBank i mTransfer.
    Od: Marcin <k...@n...org>

    Użytkownik grupy Grzegorz Kamionka wystukuje:

> [...]
    > jako rachunek źródłowy można wybrać każdy rachunek w obrębie konta w
    > mBanku - długo tak jest? Bo OIDP tylko z eKONTA kasa mogła pójść w dal

    Ja nie wiem, jak długo, ale na 100% do tej pory było tak, że tylko z
    eKONTA się dało.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-04-15 18:27:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Grzegorz Kamionka <k...@t...data.pl> wrote:
> [...]
    > jako rachunek źródłowy można wybrać każdy rachunek w obrębie konta w
    > mBanku - długo tak jest? Bo OIDP tylko z eKONTA kasa mogła pójść w dal

    Fajnie, faktycznie można wybrać wiele, łącznie z emax+plus, walutowymi
    jak i mbiznes max. Dotychczas tylko z ekonta i mbiznes było można.

    a.

  • 4. Data: 2008-04-15 18:36:56
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Grzegorz Kamionka pisze:
> [...]
    > jako rachunek źródłowy można wybrać każdy rachunek w obrębie konta w
    > mBanku - długo tak jest? Bo OIDP tylko z eKONTA kasa mogła pójść w dal

    Można było jeszcze z izzyKONTA.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 5. Data: 2008-04-16 07:15:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2008 18:27:56 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
    > Fajnie, faktycznie można wybrać wiele, łącznie z emax+plus, walutowymi
    > jak i mbiznes max. Dotychczas tylko z ekonta i mbiznes było można.

    Hmm, emax+ też? Ciekawe jak to się ma do ograniczenia do jednej wypłaty w
    miesiącu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2008-04-16 07:57:01
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Grzegorz Kamionka pisze:
> [...]
    > jako rachunek źródłowy można wybrać każdy rachunek w obrębie konta w
    > mBanku - długo tak jest? Bo OIDP tylko z eKONTA kasa mogła pójść w dal

    Uprzejmie informuję, iż przelewów z rachunków innych niż dozwolone do
    tej pory nie da się wykonać, mimo iż widnieją na liście.

    Po wybraniu mTransferu z rachunku niedozwolonego pojawi się komunikat:
    "PRZELEW Z KONTRAKTU TEGO TYPU NIE JEST DOZWOLONY"

    Wkrótce rachunku, na których mTransfer wychodzący nie działa, znikną z
    listy, tak jak było dawniej.

    Pozdrawiam,
    Kamil,
    mRadny

  • 7. Data: 2008-04-16 12:56:45
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Hmm, emax+ też? Ciekawe jak to się ma do ograniczenia do jednej wypłaty w
    > miesiącu :)

    Ale w emax+ nie ma ograniczenia ilości wypłat. Tylko pierwsza jest za
    darmo ;-)

    --
    Tomek małpka japko kropka info.

  • 8. Data: 2008-04-16 14:32:27
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    TomekC napisał(a):

    > Ale w emax+ nie ma ograniczenia ilości wypłat. Tylko pierwsza jest za
    > darmo ;-)

    Przez internet jest ograniczenie - do jednej wypłaty.

    M.

  • 9. Data: 2008-04-16 18:50:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Apr 2008 16:32:27 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Przez internet jest ograniczenie - do jednej wypłaty.

    Skąd taka informacja?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2008-04-16 19:59:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 16 Apr 2008 16:32:27 +0200, Mariusz napisał(a):
    >
    > Skąd taka informacja?

    Z codziennej praktyki?

    Kolejne przelewy w danym m-cu, z emax+ można wykonać tylko dzwoniąc na
    mlinię i słono płacąc za nie.