  • 1. Data: 2010-12-01 15:48:51
    Temat: mBank i przelewy ekspresowe
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Hmm, na grupie nic o tym nie widzę...
    Jakoś zanim skasowałem spam od mBanku - zajrzałem... a tam coś piszą
    o opłatach za "przelewy ekspresowe". No i okazuje się, że po prostu wrzucili
    do systemu przelewy Bluecash :)
    Cena: 5zł za przelew... miałem ich nawet pochwalić, ze względu na to że
    kiedyś bluecash wołał sobie jakieś chore kwoty za przelewy z/do mBanku - ale
    sprawdziłem ich cennik i teraz 5zł to maksymalna prowizja.

    Cóż, widać liczą na naiwnych ;)

    Inna sprawa, że od kiedy jest PzA w Allegro to bluecash rzadko kiedy jest
    potrzebny.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-12-01 20:51:40
    Temat: Re: mBank i przelewy ekspresowe
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.12.2010 22:26), Michał Rolka wrote:

    > Ciekawe, ale:
    > Usługa niedostępna dla użytkowników haseł jednorazowych. Aby skorzystać
    > z usługi musisz zmienić sposób autoryzacji na kody SMS.
    >
    > No cóż. Chyba będę musiał korzystać z BlueCash :(

    Dzisiaj dla testów chciałem spróbować i wysłać przelew do Inteligo
    ekspresowo. Nie udało się - do tego banku nie wysyłamy. Nie chciało mi
    się googlać jakie banki w tym uczestniczą, no ale skoro nie ma tam PKO
    BP, to ja przepraszam .... :)

    p. m.

  • 3. Data: 2010-12-01 21:26:17
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2010-12-01 21:58:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-01 21:51, mvoicem pisze:
> [...]
    > ekspresowo. Nie udało się - do tego banku nie wysyłamy. Nie chciało mi
    > się googlać jakie banki w tym uczestniczą, no ale skoro nie ma tam PKO

    Oj lenistwoooo
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 5. Data: 2010-12-02 13:21:48
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <u...@...rolka.info> napisał w wiadomości
    > Ciekawe, ale:
    > Usługa niedostępna dla użytkowników haseł jednorazowych. Aby skorzystać
    > z usługi musisz zmienić sposób autoryzacji na kody SMS.
    > No cóż. Chyba będę musiał korzystać z BlueCash :(

    Na marginesie przelewy ekspresowe są obsługiwane przez BlueMedia, czyli to bluecash
    ...;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 6. Data: 2010-12-02 22:01:58
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Oj lenistwoooo
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    BS Wschowa mnie... no... wzbudził trudne do określenia uczucia ;)
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2010-12-05 00:04:06
    Od: b...@o...pl

    dobrze zrozumiałem że używając bluecash.pl z ich strony
    prześlę 990zł z mBanku do BZWBK za 1zł, ale
    uzywając tego samego bluecash wbudowanego w mBank 5zł?

    czy też po prostu blucash dla mBank znowu najdroższy w PL
    i nie ma jak tego obejść?

  • 8. Data: 2010-12-05 08:13:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Nie zapominaj o tym, że bluecash.pl (o ile się nie mylę), to zwykła spółka
    bez żadnych gwarancji SP. W każdej chwili teoretycznie mogą zniknąć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-12-05 08:53:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > dobrze zrozumiałem że używając bluecash.pl z ich strony
    > prześlę 990zł z mBanku do BZWBK za 1zł, ale
    > uzywając tego samego bluecash wbudowanego w mBank 5zł?

    Ten wariant jest zgodny z prawdą.

  • 10. Data: 2010-12-05 17:29:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Nie zapominaj o tym, że bluecash.pl (o ile się nie mylę), to zwykła
    > spółka bez żadnych gwarancji SP. W każdej chwili teoretycznie mogą
    > zniknąć.

    Korzystanie z POŚREDNICTWA mBanku nic w tej kwestii nie zmienia.