  • 1. Data: 2010-03-17 17:15:30
    Temat: mBank i zwrot opłaty za kk
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Cześć.
    Ponieważ spełniam warunki, które mBank określił, żeby otrzymać zwrot opłaty
    rocznej za używanie karty kredytowej, w grudniu do operacji bieżących
    dopisana została mi kwota +38zł. Akurat wtedy miałem tylko dwie operacje -
    ta i jakaś mała transakcja. Dlatego zauważyłem, że w podsumowaniu zwrot nie
    został uwzględniony. Pomyślałem, że dopiero na miesięcznym wyciągu. Ostatnio
    mi się nudziło i powklejałem kwoty z podsumowania do excella i wyszło mi, że
    jednak zwrot nie jest uwzględniony - istnieje tylko "na papierze" ;-)
    Tak więc jeśli ktoś ma kk w mBanku niech sobie sprawdzi, mam nadzieję że
    tylko u mnie bank się pomylił. A może ja się mylę i jakoś inaczej to
    działa...
    W każdym razie czekam na odpowiedź banku (do 30 dni).
    Pozdrawiam
    owp

  • 2. Data: 2010-03-18 00:33:56
    Temat: Re: mBank i zwrot opłaty za kk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "owp" hnr2o8$pt3$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > działa...
    > W każdym razie czekam na odpowiedź banku (do 30 dni).

    Mnie dali 100 złotych na samym początku. Napisali, że dali
    i naprawdę dali, co przed chwilą policzyłem -- miałem wtedy
    kilkanaście transakcji. Później mieli zabierać mi co roku po
    30 złotych -- i zabierają. :) Zabrali też ponad 6 złotych za
    spóźnienie (o około 12 godzin) spłaty karty. Akurat wtedy
    prawie za nic nie płaciłem tą kartą, bo chorowałem, więc
    niewiele straciłem -- 3 złote kary i ponad 3 złote odsetek.
    Inna sprawa, że to spóźnienie też związane było z tą akurat
    chorobą -- popełniłem wówczas kilka błędów, które w sumie
    dały owo spóźnienie, choć wydawało się mi, że spłacę kartę
    o tydzień za wcześnie. :)

    Teraz mogę dokonać kartozmiany -- jeśli uznam, że bank nie
    powinien karać za spóźnienie. Decyzja należy do mnie i na
    jej podjęcie mam jeszcze ze dwa miesiące. :)

    Na dodatek mam do przeniesienia kartę z Mille. Ma ona limit
    21900 złotych i chętnie bym ją zamienił na dwie :) inne. :)
    (na dwie, albo i na cztery -- po co mi na jednej karcie
    niemal 22 tysiące złotych?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-03-20 13:51:40
    Temat: Re: Re:_mBank_i_zwrot_opłaty_za_kk
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Miałem kiedyś też przygodę z kartą mbanku. Nie mogłem się jej pozbyć, tzn.
    potrzebowałem ją zlikwidować pod kredyt i strasznie to długo trwało. Najgorsze, że
    nie ma z kim tkich spraw załatwiać, bo w oddziale/punkcie nie wydają zaświadczeń o
    likiwdacji, tylko przyją ci podanie. Potem czekasz jak wół, aż dojdzie do centrali i
    tam dzwonisz na infolinię żeby potwierdzić czy doszło. W moim wypdaku wniosk gdzieś
    im zaginał i przez to załatwianie kredytu o 1 miesiąc się przedłużyło! Trzeba więc
    sprawdzać wszystko samemu, czy jest jak podają, więc może rzeczywiście zwrócili ci
    kasę tylko \"na papierze\" :)

  • 4. Data: 2010-03-20 17:33:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oeconomicus01" ho2jtc$fmb$...@z...wcss.wroc.pl

> [...]
    > o 1 miesiąc się przedłużyło! Trzeba więc sprawdzać wszystko
    > samemu, czy jest jak podają, więc może rzeczywiście zwrócili

    Zwrócili. Przy 400 złotych, gdy trzeba doliczyć się 100 -- umiem liczyć. :)
    Wszystko trzeba sprawdzać -- taki to kraj, taka mentalność, takie zwyczaje. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-04-11 07:21:38
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Witam ponownie.
    Sprawa się wyjaśniła - moje podejrzenia były niesłuszne. Okazuje się, że
    bank pomniejszył automatyczną spłatę poprzedniego bilingu o zwrot opłaty za
    kartę.
    Pozdrawiam
    owp