  • 1. Data: 2004-08-20 11:19:17
    Temat: mBank - kredyt hipoteczny
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    co sadzicie na temat obecnej promocji mBanku na kredyt hipoteczny dla
    malzenstw o stazu nie dluzszym niz 5 lat z Frankach szwajcarskich?

    prosze o opinie
    dziekuje z gory
    pozdrawiam
    Gosi@

  • 2. Data: 2004-08-20 15:49:42
    Temat: Re: mBank - kredyt hipoteczny
    Od: b...@o...pl

    Sam z niego skorzystałem. Ale bym uważał bo mBank mnie orżnął przy
    przewalutowaniu kiedy wypłacali kredyt. Przez cały czas konsultanci mi
    opowiadali że biorą kurs CHF z dnia poprzedniego do godziny 14:30, a okazało
    sie że biorą kurs z godziny 9:00 dnia dzisiejszego. Kosztowało to mnie 600 PLN.

    Niewiem czy celowo konsultanci to zrobili ale ta przykra sprawa zmieniła mój
    wizerunek mBanku.

    Nawiązując do twojego pytania, obawiał bym się promocji w mBanku bo wygląda na
    to że lubią sobie odbijać koszty w inny mniej uczciwy sposób.