  • 1. Data: 2004-06-22 09:40:19
    Temat: mBank - lokaty antypodatkowe - zrywać?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może robił kalkulację dalszej opłacalności lokat antypodatkowych w
    mBanku?

    Aktualne oprocentowanie w moim przedziale kwotowym to 4.25 % i tak się
    zastanawiam, czy nawet odliczając zaległy i przyszły podatek nie bardziej się
    opłaca je zerwać i zdecydować się na inny bank albo jakiś SKOK.

    Zdaję sobie sprawę, że jeśli chodzi o przyszłość, to jest to gdybanie, ale mam
    wrażenie, że mBank (podobnie jak innne banki wcześniej) zaczął traktować te
    lokaty po macoszemu w myśl zasady "klient i tak nie ucieknie".

    Tak więc...?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-22 10:16:02
    Temat: Re: mBank - lokaty antypodatkowe - zrywać?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Trzeba było nie zakładać takiej lokaty, lepiej było kupić certyfikaty. Jak
    zarwiesz lokatę to zapłacisz zaległy podatek nie wiem czy ci się to będzie
    opłacało, zależy na ile lat masz jeszcze. Stopy procentowe nie bedą u nas
    tak wysokie jak kiedyś.