  • 1. Data: 2007-02-09 21:03:31
    Temat: mBank - niepowazni partacze
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Wlasnie minielo 15 dni roboczych odkad zamowilem na mLinii zaswiadczenie
    o wysokosci zadluzenia w celu refinansowania kredytu. Oczywiscie go nie
    otrzymalem. 15 dni mi podala baba na mLinii jako ich czas na wystawienie
    tego swistka. Oczywiscie w poniedzialek zadzwonie zlozyc reklamacje. A w
    miedzy czasie pytanie do grupowiczow - czy istnieje jakas mozliwosc
    zrobienia mBankowi kwasu z powodu niedotrzymania terminu, ktory sami
    wyznaczyli? Mam tej ich amatorszczyzny juz szczerze dosc.
    To jednak nie jest powazny bank dla wymagajacych klientow, tylko jakas
    tandetna zabawka dla dzieciakow handlujacych na Allegro :(

    Jarek

  • 2. Data: 2007-02-09 21:44:53
    Temat: Re: mBank - niepowazni partacze
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <n...@f...news> napisał w wiadomości
    > Wlasnie minielo 15 dni roboczych odkad zamowilem na mLinii zaswiadczenie o
    > wysokosci zadluzenia w celu refinansowania kredytu. Oczywiscie go nie
    > otrzymalem.

    Poczytaj pare watkow wczesniej moje problemy

    > Mam tej ich amatorszczyzny juz szczerze dosc.
    Ja też

    > To jednak nie jest powazny bank dla wymagajacych klientow, tylko jakas
    > tandetna zabawka dla dzieciakow handlujacych na Allegro :(

    Niestety.

  • 3. Data: 2007-02-10 07:59:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    to bank wlasnie dla osob niewymagajacych, przelac kase, wyplacic z
    bankomatu, zalozyc lokate itp...
    ale jak potrzebujesz jakis swistek to zaczynaja sie schody, bo bank nie
    potrafi dotrzymac jakiegokolwiek terminu, zlozysz reklamacje, ktorej
    rozpatrzenie trwa 30 dni!

    dlatego do "powazniejszych" zastosowan warto zdecydowac sie na bank z
    obsluga w placowkach - wybralem Multi i jest lepiej, w razie potrzeby
    mozna na zywo z pracownikiem pogadac...

    pozdr
    RS

  • 4. Data: 2007-02-10 11:09:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > dlatego do "powazniejszych" zastosowan warto zdecydowac sie na bank z
    > obsluga w placowkach - wybralem Multi i jest lepiej, w razie potrzeby
    > mozna na zywo z pracownikiem pogadac...

    Ale jakby tak się przypatrzeć to czasami jest tam prawie jak w mbanku
    dlatego się chyba w końcu całkiem wyprowadzę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-02-10 11:19:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale jakby tak siÄ? przypatrzeÄ? to czasami jest tam prawie jak w mbanku
    > dlatego siÄ? chyba w koĹ?cu caĹ?kiem wyprowadzÄ?.

    "prawie jak w mBanku" he he he ;-)

    dobre

    pozdr.
    RS

  • 6. Data: 2007-02-10 14:20:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > "prawie jak w mBanku" he he he ;-)

    Tylko tutaj to prawie nie robi zbyt dużej różnicy niestety :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski