  • 1. Data: 2009-09-01 14:58:24
    Temat: mBank & nowa lokata
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_proce
    ntami.html?lang=P

    Stało im się coś czy co? :)

  • 2. Data: 2009-09-01 16:23:59
    Temat: Re: mBank & nowa lokata
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:h7jda7$skb$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7jbjt$ct4$1@news.interia.pl...
    ntami.html?lang=P

    > no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
    > czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym
    > procentem
    >

    > a jak długo można zakładać :)
    > od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny
    > 08:00.

    Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo ponizej
    4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w EB to jest to
    nieoplacalne.

  • 3. Data: 2009-09-01 16:24:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 17:07, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >>

    > no mam dylemat blokować kasę w mbanku na 6.05
    > czy w eurobanku, bez belki, w każdej chwili dostępne i z natychmiastowym

    ... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-09-01 16:29:55
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-01 18:23, Krzysztof wrote:

    > Ile moze sciac EB? moze wcale przez 3-mies, ale nie sadze by bylo
    > ponizej 4,9% bo tyle na czysto dostaniesz z mbanku. Dla tych co maja w
    > EB to jest to nieoplacalne.

    Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja
    tam zostaję w eurobanku.

  • 5. Data: 2009-09-01 16:38:37
    Od: g...@o...pl

    > ... i nie wiadomo jaki procent będzie jutro...

    Jutro będzie 6.06%.

  • 6. Data: 2009-09-01 16:41:30
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > a jak długo można zakładać :)
    > od 4 września 2009 r. od godziny 18:00 do 7 września 2009 r. do godziny
    > 08:00.

    do godziny 18:00 4 wrzesnia nowe srodki musza sie znalezc w mbanku,
    a na to ze lokate z tych srodkow bedzie mozna zalozyc do 8 rano 7 wrzesnia
    nie ma zadnej gwarancji

    jesli ktos wyjezdza na weekend odpoczac od komputerow to moze go spotkac
    rozczarowanie, gdy w niedzielny wieczor zaloguje sie do mbanku by zalozyc
    te super lokate :)

    jezeli wiekszosc zainteresowanych klientow uwaznie przeczyta regulamin
    to piatkowy wieczor moze byc niezla proba wydajnosci mbankowych serwerow :)

  • 7. Data: 2009-09-01 16:52:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 18:38, g...@o...pl pisze:

    > Jutro będzie 6.06%.

    Insider???

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-09-01 17:03:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Peet" news:h7jfen$t4n$1@news.vectranet.pl

    > Czarnym pijarem ze spadkiem procentów w eurobanku cały czas straszą, ja
    > tam zostaję w eurobanku.

    I słusznie - bo to dobra oferta jest :)

  • 9. Data: 2009-09-01 18:10:09
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_proce
    ntami.html?lang=P

    > Stało im się coś czy co? :)

    Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
    nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
    tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.
    A czy te dziwaczne terminy trwania MEGA-EKSTRA promocji nie są związane z
    jakimiś raportami dla giełdy? Może chłopaki wymyslili sobie sposób jak
    podlewarować trochę swoje bilansiki?

  • 10. Data: 2009-09-01 19:34:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:10:09 +0000 (UTC), "Mariusz "
    <m...@g...pl> wklepał(-a):

    >Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
    >nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
    >tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.

    Nie muszą leżeć na eKoncie.

    --
    Sławomir Szyszło