  • 1. Data: 2013-02-13 19:35:28
    Temat: mBank odkryje nam rzeczy z których już dawno korzystamy ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ktoś w mBanku chyba się zapatrzył na Apple, które każdą rzecz, którą
    zaczyna oferować właśnie wynalazło i odkryło dla swoich fanów. Ostatnio
    były to bodajże mapy ;) No ale ja nie o tym

    W linku poniżej opisano dwie "z 10 niezwykłych innowacji". Przyznam
    szczerze, że nie mam trochę czasu i przeleciałem artykuł po łebkach ale
    według mnie pierwszą z tych "niezwykłych innowacji" oferuje np. PayPal od
    ładnych kilku lat. Druga to natomiast jakaś wariacja na temat Grupona.
    Z niecierpliwością czekam na następne. Cóż to może być? mfotoKasa czy
    może mBill? ;)

    <http://www.spidersweb.pl/2013/02/nowy-mbank-ma-zmie
    nic-pojecie-przelewu-
    bankowego-i-planow-rabatowych.html>

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-14 00:31:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-13 19:35, xbartx pisze:
    > <http://www.spidersweb.pl/2013/02/nowy-mbank-ma-zmie
    nic-pojecie-przelewu-
    > bankowego-i-planow-rabatowych.html>

    Pierwsza "innowacja" to zassanie funkcjonalności PayPala & SkyCash-a
    Co do mOkazji nie mam zdania, ale wymusza zaplacenie za usluge/towar
    z karty mBąka, czego nie ma w np. w gruponie, tu IMO wszystko zależy
    jak atrakcyjne pojawia się te oferty - jest już coś takiego jak mMarket ;)

  • 3. Data: 2013-02-14 11:50:09
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 13 Lut, 19:35, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > ładnych kilku lat. Druga to natomiast jakaś wariacja na temat Grupona.
    > Z niecierpliwością czekam na następne. Cóż to może być? mfotoKasa czy

    Jakaś dziwna moda zapanowała wśród niektórych blogerów na "pisanie"
    artykułów polegających na przepisaniu tego co im zaserwuje pijar
    jakieś firmy.

    A co do meritum: aplikacja na FB podłączona do konta - czyli jak
    rozumiem login i hasło do konta będzie zapisywane w tej aplikacji.
    Gratuluję zwiększania poziomu bezpieczeństwa.
    Poza tym już widzę to automatyczne naliczanie rabatów - mBak nie
    potrafi wdrożyć prostych zmian w interfejsie, to naliczanie rabatów
    chyba się będzie odbywać poprzez mdezinfolinię.

  • 4. Data: 2013-02-14 12:27:51
    Od: W <w...@w...pl>

    Clegan wystukał, co następuje:

    nic-pojecie-przelewu-

    > Jakaś dziwna moda zapanowała wśród niektórych blogerów na "pisanie"
    > artykułów polegających na przepisaniu tego co im zaserwuje pijar
    > jakieś firmy.

    Tia... spajdersbożalsięborzełeb...
    W sumie pieje do ojca pijara appla to może się podniecać "nowo odkrytymi
    rewelacjami" mBąka bez kszty krytycznego myślenia...

  • 5. Data: 2013-02-14 17:53:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 02:50:09 -0800, Clegan napisał(a):

    > Jakaś dziwna moda zapanowała wśród niektórych blogerów na "pisanie"
    > artykułów polegających na przepisaniu tego co im zaserwuje pijar jakieś
    > firmy.

    No poziom dziennikarstwa tego portalu już był tu poruszany nie raz. Wiesz
    z czegoś muszą się utrzymywać ;) Próbowałem wczoraj gdzieś na szybko
    znaleźć jakiś inne źródło tych mbąkowych "rewelacji innowacji" ale nie
    mogłem a nie sądzę, żeby taki SW był głównym kanałem info mBanku, bo
    chyba lekko nie ta branża i nie ten kaliber.

> [...]
    > Poza tym już widzę to automatyczne naliczanie rabatów - mBak nie potrafi
    > wdrożyć prostych zmian w interfejsie, to naliczanie rabatów chyba się

    To na pewno też. Ale jak można w roku 2013 r. trąbić, że wymyśliło się na
    nowy przelewy bankowe i będzie je można realizować przy pomocy mail/sms
    jak takie usługi są już od dawna na rynku. To jest dopiero PR.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-02-14 18:36:30
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 14 Lut, 17:53, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > To na pewno też. Ale jak można w roku 2013 r. trąbić, że wymyśliło się na
    > nowy przelewy bankowe i będzie je można realizować przy pomocy mail/sms
    > jak takie usługi są już od dawna na rynku. To jest dopiero PR.

    Ale ten cały pr mB jest przecież od dłuższego czasu na poziomie
    gimbusów - w takiego klienta celują i po to wydaja ileś tam mln na tą
    kretyńską kampanię. Kogo normalnego to obchodzi ?