  • 1. Data: 2009-06-26 08:58:10
    Temat: Re: mBank - oplata za hasla jednorazowe
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    ffiona pisze:
    > A czemu tak boisz się haseł smsowych? Czy chodzi o brak telefonu
    > komórkowego?

    a próbowałaś kiedyś wykonać przelew w mbanku korzystając z przeglądarki
    w telefonie i jednocześnie odbierając SMSa z autoryzacją na tym samym
    telefonie?

    andy_nek

  • 2. Data: 2009-07-01 02:25:37
    Temat: mBank - oplata za hasla jednorazowe
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Ostatniego dnia maja zamowilem 5 list hasel papierowych. Tak na zapas,
    bo 1 czerwca mialy zostac wprowadzone oplaty.
    Listy przyszly kilka dni pozniej. OK
    Za to kilka dni temu z konta pobrano oplate. A poniewaz tego konta w
    zasadzie nie uzywam, i srodkow nie bylo to na dodatek zrobil sie debet.
    Czy oni rzeczywiscie mieli prawo mi naliczyc te oplaty?
    TA

  • 3. Data: 2009-07-01 03:11:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > zasadzie nie uzywam, i srodkow nie bylo to na dodatek zrobil sie debet.
    > Czy oni rzeczywiscie mieli prawo mi naliczyc te oplaty?

    złóż reklamację że hasła zamówiłeś znim nowy regulamin wszedł w życie.
    Zapewne mają system, który obciąża konto w momencie kiedy karta została
    przypisana do twojego konta, a to już było po pierwszym i dlatego cię
    skubnęli.

  • 4. Data: 2009-07-01 17:20:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zasadzie nie uzywam, i srodkow nie bylo to na dodatek zrobil sie
    > debet. Czy oni rzeczywiscie mieli prawo mi naliczyc te oplaty?

    Przy listach haseł widocznych w systemie transakcyjnym widać coś
    takiego jak "Data zamówienia".
    Przypuszczam że tam jest już data z czerwca - bo tak systemowi
    wyszło.

  • 5. Data: 2009-07-01 19:54:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world writes:

> [...]
    > zasadzie nie uzywam, i srodkow nie bylo to na dodatek zrobil sie debet.
    > Czy oni rzeczywiscie mieli prawo mi naliczyc te oplaty?

    Mam dokladnie to samo, obciazenie z koncem czerwca, zamowilem listy
    29 maja, zgodnie z data w systemie.

    To chyba jakis zart? Jesli tak, to niezbyt smieszny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2009-07-01 20:06:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Mam dokladnie to samo, obciazenie z koncem czerwca, zamowilem listy
    > 29 maja, zgodnie z data w systemie.
    >
    > To chyba jakis zart? Jesli tak, to niezbyt smieszny.

    wiadomo bylo o tym dosc dlugo, bylo nie na ostatnia chwile...

  • 7. Data: 2009-07-01 21:08:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > wiadomo bylo o tym dosc dlugo, bylo nie na ostatnia chwile...

    a) minimalnie wczesniej (nie pamietam dokladnie ale moge sprawdzic
    chyba) zmiana regulaminu byla inna - oplaty mialy byc tylko za
    zamawianie, nie za wyslanie bez zamawiania.
    b) 29 czerwca to nie jest ostatnia chwila
    c) nawet gdyby nią byla, to terminy w regulaminach nie sa podawane
    "w przyblizeniu" i tak samo obowiazuja obie strony. Nie wydaje mi sie
    by umowy i regulaminy mowily o jakichs "ostatnich chwilach".

    Tzn. oczywiscie jestem przekonany ze to zwykla pomylka i ze nawet nie
    bede musial skladac reklamacji (powiedzmy ze tu moje przekonanie jest
    juz nieco slabsze). Nawet nie dopuszczam do siebie mysli ze cos takiego
    moze byc celowe, bank to nie stragan z zepsutymi pomidorami.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2009-07-01 21:28:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m...@i...localdomain>,
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    > juz nieco slabsze). Nawet nie dopuszczam do siebie mysli ze cos takiego
    > moze byc celowe, bank to nie stragan z zepsutymi pomidorami.

    OK. Dzwonilem do mLinii - podobno byla jakis blad w systemie i juz
    wszystkim anulowali te oplaty.

    Jeszcze nie sprawdzalem czy rzeczywiscie.

    TA

  • 9. Data: 2009-07-01 23:12:44
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał
> [...]
    > bo 1 czerwca mialy zostac wprowadzone oplaty.
    A czemu tak boisz się haseł smsowych? Czy chodzi o brak telefonu
    Pozdr.
    A.

  • 10. Data: 2009-07-02 05:57:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 2, 1:12 am, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:

    > A czemu tak boisz si hase smsowych? Czy chodzi o brak telefonu
    > kom rkowego?

    w moim przypadku: niezawodność i szybkość. Papierowa lista przewyższa
    w tym SMSy.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski