  • 1. Data: 2011-03-26 09:36:40
    Temat: mBank & opłata za kartę do bankomatu
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    jak wiadomo mBank jest bankiem internetowym, który jedynie co ma w realu
    to bankomaty i pojedyncze mKioski [ 2 - 3 na miasto ], i tu mam pytanie,
    czy za wydanie karty do bankomatu nie pobiera żadnych opłat, nawet jak
    się z niej nie korzysta przez długie miesiące

  • 2. Data: 2011-03-26 09:41:53
    Temat: Re: mBank & opłata za kartę do bankomatu
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-26 10:36, Gupik pisze:
> [...]
    > czy za wydanie karty do bankomatu nie pobiera żadnych opłat, nawet jak
    > się z niej nie korzysta przez długie miesiące

    http://www.mbank.pl/download/taryfy/TPiO_22.03.2011.
    pdf

  • 3. Data: 2011-03-26 10:06:51
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

  • 4. Data: 2011-03-26 10:44:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-26 11:06, Gupik pisze:
    > niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

    Kiepsko szukałeś.

    X. KARTA Visa Electron do rachunku eKONTO

    XI. KARTA Visa Electron do rachunku eKONTO wyposażona w antenę
    zbliżeniową PayWave

    XII. KARTA MasterCard Debit do rachunku eKONTO wyposażona w antenę
    zbliżeniową PayPass

    XIII. KARTA MasterCard Debit do rachunku eKONTO

  • 5. Data: 2011-03-26 11:26:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

    Wiec wlasnei debetowa VISA Electron do rachunku e-Konto jes za darmo.
    Jest to karta nie tylko "do bankomatu", ale to normalna karta platniza,
    ktora mozesz placic na calym swiecie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-03-26 14:37:29
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy w mKioskach lub na poczcie [ lub jeszcze gdziekolwiek ] można
    wpłacić gotówkę na konto, i ile pobierają za wpłaty ??

  • 7. Data: 2011-03-26 14:48:43
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 15:37, Gupik pisze:
    > a czy w mKioskach lub na poczcie [ lub jeszcze gdziekolwiek ] można
    > wpłacić gotówkę na konto, i ile pobierają za wpłaty ??

    Można, w mKioskach zazwyczaj bywaja takie magiczne maszynki a poczta ma
    swój cennik usług.

  • 8. Data: 2011-03-27 00:17:25
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Można, w mKioskach zazwyczaj bywaja takie magiczne maszynki a poczta ma
    > swój cennik usług.

    Tiaaa... Powinno być: "w mKioskach w większych miastach czasem są i czasem
    działają..."
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-03-27 16:06:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    > Tiaaa... Powinno być: "w mKioskach w większych miastach czasem są i czasem
    > działają..."

    Powinno być w mkioskach i placówkach multibanku.

  • 10. Data: 2011-04-01 20:52:04
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    dziś byłem w wKiosku w jednym z galerii handlowych, i porozmawiałem z
    osobą która tam pracuje jak jest rozwiązana sprawa z podpisaniem umowy
    na otwarcie i prowadzenia eKonta przez osoby niepełnosprawne które mają
    problem ze złożeniem własnoręcznego podpisu na pod umową, i ta osoba
    powiedziała że podpis musi być czytelny, po powrocie do domu
    skontaktowałem się z konsultantem mBanku przez internet [ także w tej
    samej sprawie ] i mi odpowiedział że takie osoby mogą zamiast podpisu
    złożyć odcisk palca, i kto tu ma rację, i jak tą osobą w mKiosku
    przekonać do tego ??