  • 1. Data: 2004-02-16 18:52:05
    Temat: mBank - opłata za przelewy zaplanowane :(
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Właśnie wykonałem przelew zdefiniowany z dzisiejszą datą, bo taka była
    wpisana domyślnie. No więc przelew poszedł do operacji zaplnowanych. A
    opłata została pobrana od razu!!! Zaraz zadzwoniłem do mlinii dowiedzieć
    się co jest grane i pani WYKRZYCZAŁA mi, że gdybym zrobił ten przelew z
    datą jutrzejszą, to opłata byłaby pobrana jutro. No i podobno, gdybym
    anulował ten przelew zdefiniowany, to opłata byłaby anulowana - ale nie
    chce mi się tego sprawdzać. Coraz mniej podoba mi sie ten bank, ale
    niestety nie widzę sensownej alternatywy :(

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-02-16 18:59:16
    Temat: Re: mBank - opłata za przelewy zaplanowane :(
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chce mi się tego sprawdzać. Coraz mniej podoba mi sie ten bank, ale
    > niestety nie widzę sensownej alternatywy :(

    A pomyslales sobie jaki majatek wydales na polaczenie telefoniczne?

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-16 19:15:09
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > A pomyslales sobie jaki majatek wydales na polaczenie telefoniczne?
    Faktycznie - nie pomyślałem o tym... bo tak naprawdę nie chodzi mi o te
    50 gr za przelew czy 35 gr za połączenie.

    Mnie chodzi tylko o podejście do klienta - a z tym jest coraz gorzej. Po
    pierwsze opłata za zdefiniowany a nie wykonany przelew, po drugie
    niemiła pani na mlinii. Tym bardzej, że teraz mam prawo wymagać, bo za
    to płacę!

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 4. Data: 2004-02-16 21:39:35
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 19:52:05 +0100, zdan <z...@i...pl> wrote:

> [...]
    >chce mi się tego sprawdzać. Coraz mniej podoba mi sie ten bank, ale
    >niestety nie widzę sensownej alternatywy :(

    A co Ci w VWBd nie pasuje?

  • 5. Data: 2004-02-16 21:43:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    . Coraz mniej podoba mi sie ten bank, ale
    > niestety nie widzę sensownej alternatywy :(

    Alternatywa jest zawsze, jest Lukas, Volkswagen itd, kazdy moze dopasowac
    cos dla siebie.
    BRE bardzo widac liczy, ze bedzie klientow traktowal jak dojne krowy, ale
    tylko od nas zalezy czy mu sie to uda:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1026854&type_id=1&lang=PL

  • 6. Data: 2004-02-16 21:48:34
    Od: Arti <A...@a...tk>

    w <news:c0r3ju$lkn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    zdan napisał(a):

    Zastanawia mnie po co sie klocic o glupie pare groszy ?
    Ja jestem nadal zadowolony z mbanku

    --
    Dziekuje za przeczytanie wiadomosci :)

    Arti
    Jestem bardzo gleboko wierzacym ateista

  • 7. Data: 2004-02-16 23:41:40
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    zdan wrote:

> [...]
    > pierwsze opłata za zdefiniowany a nie wykonany przelew, po drugie
    > niemiła pani na mlinii. Tym bardzej, że teraz mam prawo wymagać, bo za

    Pragnę skorygować skrót myślowy sugerujący, że dotąd nie płaciliśmy za
    przelewy. Płaciliśmy za wszystkie czynności banku. Niepoprawne są
    niektóre głosy, że coś było dotąd za darmo i nie powinniśmy, my,
    klienci, domagać się, by bank coś za darmo robił nadal.
    Zaangażowanie się klienta w banku wymaga sporej pracy, odesłania
    wypełnionych druków, przekierowania wynagrodzeń, zwroty z urzedów
    skarbowych, opłaty tel. itd. Przyjmujemy pewne reguły opłat. Od banku
    oczekujemy tego samego oraz stabilności, fachowości i uprzejmości. Bo za
    to wszystko płacimy, choć nie zawsze bezpośrednio.
    Co by było, gdyby po zjedzonym w restauracji obiedzie klient dowiedział
    się, że musi dodatkowo dopłacić za obsługę kelnerską, bo między
    pierwszym a drugim daniem zmieniły się zasady.
    Przeniesienie się do innego banku wymaga czasu i wysiłku. Do czasu
    ewentualnej ucieczki jesteśmy złapani w pułapkę jednostronnej zmiany
    zasad (!), bo nie dano nam czasu na reakcję.
    Pobieranie opłat przed wykonaniem operacji jest co najmniej nie na poziomie.
    Niestety, z moim przedmówcą zgadzam się w całej rozciągłości. Kończy się
    epoka mBanku, zaczyna się bazarowe naciąganie.

    Cz. Bajer

  • 8. Data: 2004-02-17 07:19:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <e...@4...com>, devnull wrote:

    > A co Ci w VWBd nie pasuje?

    Nie do mnie, ale mi przeszkadza toporna obsługa przez internet.

    Renata

  • 9. Data: 2004-02-17 08:49:04
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Właśnie wykonałem przelew zdefiniowany z dzisiejszą datą, bo taka była
    > wpisana domyślnie. No więc przelew poszedł do operacji zaplnowanych. A
    > opłata została pobrana od razu!!!

    Czepiasz się.

    T.

  • 10. Data: 2004-02-17 09:50:04
    Od: p1w <p...@w...pl>

    zdan wrote:

    > Witam
    >
    > Właśnie wykonałem przelew zdefiniowany z dzisiejszą datą, bo taka była
    > wpisana domyślnie. No więc przelew poszedł do operacji zaplnowanych. A
    > opłata została pobrana od razu!!!

    Prawidłowo, trzeba było uważać.

    > Zaraz zadzwoniłem do mlinii dowiedzieć się co jest grane i pani
    > WYKRZYCZAŁA mi,

    Wielokrotnie dzwoniłem i nikt mi nigdy nie krzyczał, może sam krzyczałeś
    na panią, pani potraktowała to jako zła jakość linni i też krzyczała :-)

> [...]
    > to opłata byłaby anulowana - ale nie chce mi się tego sprawdzać. Coraz
    > mniej podoba mi sie ten bank, ale niestety nie widzę sensownej

    Czepiasz się i wyszykujesz, powiedz że chodzi ci o te 50gr za przelewy.
    Nie bój się o tym mówić to teraz modne :-)