  • 1. Data: 2011-02-20 22:44:23
    Temat: mBank padł...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Od godziny nie mogę się zalogowac i, co gorsza, zlecić przelewów
    podatkowych...Nieustająco otrzymuje komunikat "bląd systemu".
    Partyline nie odpowiada, po krótkiej melodyjnej chwili wszystko
    głuchnie i nik nie jes łaskaw podjąc rozmowę...Ciekawe, jak długo to
    potrwa i czy Multi też leży..?

  • 2. Data: 2011-02-20 22:56:55
    Temat: Re: mBank padł...
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-20 23:44, szczurwa pisze:
> [...]
    > Partyline nie odpowiada, po krótkiej melodyjnej chwili wszystko
    > głuchnie i nik nie jes łaskaw podjąc rozmowę...Ciekawe, jak długo to

    Multi nie leży.

  • 3. Data: 2011-02-20 22:59:16
    Od: " " <n...@g...pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > Od godziny nie mog=EA si=EA zalogowac i, co gorsza, zleci=E6 przelew=F3w
    > podatkowych...

    Na szczęście masz czas do poniedziałku na takie płatności i liczy się data
    obciążenia Twojego rachunku.

  • 4. Data: 2011-02-21 08:17:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Od godziny nie mogę się zalogowac i, co gorsza, zlecić przelewów
    >podatkowych...Nieustająco otrzymuje komunikat "bląd systemu".

    rankiem działa :)
    pzdr
    GL