  • 1. Data: 2003-10-10 07:21:26
    Temat: mBank - polaczenie internetowe lezy ?
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    Czy Wy tez macie problem z polaczeniem sie z mBankiem ?

    LR

  • 2. Data: 2003-10-10 07:22:22
    Temat: Re: mBank - polaczenie internetowe lezy ?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Uzytkownik "Lejzorek Rojtszwanc" <L...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:bm5mjq$31cf$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy Wy tez macie problem z polaczeniem sie z mBankiem ?

    Tak. Lacze sie przez POL34 z sieci EDU.

    Kuba

  • 3. Data: 2003-10-10 07:23:11
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    taaaa, ja tez sie nie moge dostac...

    pozdr
    Marek

  • 4. Data: 2003-10-10 07:27:25
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:

    > Czy Wy tez macie problem z polaczeniem sie z mBankiem ?
    >
    > LR

    Dostać to się można, tylko z zalogowaniem problem, co oznacza że nie
    łącze leży tylko ich system.

  • 5. Data: 2003-10-10 07:27:54
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    o juz mozna ;-)
    tylko cos wolowato dziala...

    pozdr
    Marek

  • 6. Data: 2003-10-10 07:30:20
    Od: "Pablos" <k...@U...tlen.pl>

    > Dostać to się można, tylko z zalogowaniem problem, co oznacza że nie
    > łącze leży tylko ich system.

    co oznacza że stronę mbanku to masz np. w cache przeglądarki, a leży np
    łącze i dlatego trudno się zalogować

    choć mi się właśnie udało po kilku próbach - hip hip hurrra

  • 7. Data: 2003-10-10 07:34:28
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

    > Dostać to się można, tylko z zalogowaniem problem, co oznacza że nie
    > łącze leży tylko ich system.

    Nieprawda, to łącze - długie czasy odpowiedzi.

  • 8. Data: 2003-10-10 07:39:32
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Pablos wrote:

    >co oznacza że stronę mbanku to masz np. w cache przeglądarki, a leży np
    >łącze i dlatego trudno się zalogować
    >
    >choć mi się właśnie udało po kilku próbach - hip hip hurrra

    A co, ty zapisujesz strony szyfrowane na dysku ?

  • 9. Data: 2003-10-10 07:43:38
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bm5mjq$31cf$...@n...ipartners.pl,
    niejaki(a): Lejzorek Rojtszwanc z adresu <L...@w...pl>
    napisał(a):
    > Czy Wy tez macie problem z polaczeniem sie z mBankiem ?
    >
    > LR

    Ciężko ale udało się zalogować. Dalej nic nie da się zrobić.
    Widzę że nie wykonały się przelewy ;
    eMax > eKonto > mBiznes
    Do eKonta środki dotarły ale na mBiznes już nie.

  • 10. Data: 2003-10-10 07:55:27
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > Ciężko ale udało się zalogować. Dalej nic nie da się zrobić.
    > Widzę że nie wykonały się przelewy ;
    > eMax > eKonto > mBiznes
    > Do eKonta środki dotarły ale na mBiznes już nie.

    Zalogowanie trwalo kilkanascie minut, widze salda i tyle. Potem zerwalo
    sie. Jeden przelew wyszedl, nie wiem czy srodki na przelewy ZUS
    zablokowal system.
    Poczekam jeszcze godzinke a jak nie to dzwonie na mlinie zeby spawdzili
    przelewy.

    PS
    Upgrade'u systemu nie bylo a nie dziala ;-)
    Ale czemu znowu w "dzien ZUSu"

    LR