  • 1. Data: 2005-06-12 20:18:05
    Temat: mBank - prowizja od wypłaty w euro
    Od: "Zbigniew Kłos" <k...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Czy ktoś może wie dlaczego mBank naliczył mi 10 zł prowizji "od wypłaty
    gotówki za granicą" za wypłatę z bankomatu w kraju (na Okęciu - nawet adres
    jest podany w opisie prowizji) ? Fakt, że wypłata w euro, ale bankomat
    krajowy (BPH).

    Taryfa opłat nie mówi, że ta opłata zależy od waluty lecz od tego, że jest
    wykonana poza granicami kraju. Bardziej bym się spodziewał prowizji od
    wypłaty w bankomacie innego banku (5 zł) niż od wypłaty za granicą...
    Nie wiem czy mam to reklamować czy nie... W sumie bitwa o 5 zł ale może dla
    zasad ? W końcu hala odlotów Okęcia to jeszcze Polska czy nie ?

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 2. Data: 2005-06-12 20:33:14
    Temat: Re: mBank - prowizja od wypłaty w euro
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 12 Jun 2005 22:18:05 +0200, "Zbigniew Kłos"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Nie wiem czy mam to reklamować czy nie... W sumie bitwa o 5 zł ale może dla
    >zasad ? W końcu hala odlotów Okęcia to jeszcze Polska czy nie ?

    Ten typ tak ma. I podejrzewam, ze tak by to zadzialalo w kazdym banku.
    A o mbanku ktos tu juz pisal, ze uznali mu reklamacje. Ja rowniez tam
    wyplacalem, ale podarowalem im, bo nie chcialo mi sie dzwonic :)

    G.

  • 3. Data: 2005-06-13 07:14:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zbigniew Kłos napisał(a):

> [...]
    > jest podany w opisie prowizji) ? Fakt, że wypłata w euro, ale bankomat

    Zdecydowanie reklamuj. Opłata pobrana bezpodstawnie.

  • 4. Data: 2005-06-13 08:16:44
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Trzy razy tak mialem, trzy razy reklamowalem telefonicznie i za kazdym razem
    zwrocono mi 5zl, choc za pierwszym razem telelinka probowala mi wmowic, ze to
    dlatego, ze w euro...
    Za trzecim razem powiedziano mi, ze pracuja nad tym problemem... ale widze, ze
    chyba jeszcze nie dopracowali sie rozwiazania.

  • 5. Data: 2005-06-13 20:28:10
    Od: Michael Lynx <p...@o...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 22:18:05 +0200, Zbigniew Kłos napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem czy mam to reklamować czy nie... W sumie bitwa o 5 zł ale może dla
    > zasad ? W końcu hala odlotów Okęcia to jeszcze Polska czy nie ?
    Błędnie sformułowany regulamin,
    być może taka operacja to większe koszta dla banku, ale to nie Ty będziesz
    je ponosił. Zdecydowanie reklamuj.