  • 1. Data: 2024-07-30 10:48:59
    Temat: mBank-prowizja za wypłatę z bankomatów
    Od: Picek <p...@i...pl>

    mLinia się jąka; pobierają prowizję za wybranie z Euronetu w przypadku
    karty dożywotnio bez żadnych opłat, nawet bez limitu wypłat przyznanych
    i utrzymywanych od lat?
    Jak na razie nie chcę sprawdzać na żywym organizmie :-)

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2024-07-30 11:33:46
    Temat: Re: mBank-prowizja za wypłatę z bankomatów
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2024-07-30 o 10:48, Picek pisze:
    > mLinia się jąka; pobierają prowizję za wybranie z Euronetu w przypadku
    > karty dożywotnio bez żadnych opłat,

    Co to znaczy dożywotnio?

    Wczytałem się kiedyś w 'lifetime warranty' pendrive'a i wyszło mi, że
    jak się zepsuje to wymienią na nowy tak długo jak dany model jest w
    ofercie (jego lifetime).

    Czy w przypadku kart bankowych nie jest tak samo, że dopóki dany model
    karty jest w ofercie to jakieś tam 'lifetime' ustalenia obowiązują, a
    jak zniknie z oferty to już nie?
    P.G.

  • 3. Data: 2024-07-30 14:42:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jul 2024 10:48:59 +0200, Picek wrote:
> [...]
    > i utrzymywanych od lat?
    > Jak na razie nie chcę sprawdzać na żywym organizmie :-)

    Cennik/umowę zawsze można zmienić, ale wypada poinformować z
    wyprzedzeniem.

    Patrz cennik, sekcja zapewne "produkty wycofane z oferty".

    J.

  • 4. Data: 2024-07-30 16:36:10
    Od: Picek <p...@i...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 11:33, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Czy w przypadku kart bankowych nie jest tak samo, że dopóki dany model
    > karty jest w ofercie to jakieś tam 'lifetime' ustalenia obowiązują, a

    Parę lat temu chciałem zrezygnować z konta; po wprowadzeniu limitu
    obrotów na kartach. Było coś takiego :-)
    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,862
    2,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-oplaty-i-prowizj
    e-dla-kart-oraz-kont.html
    Infolinia mi powiedziała, że jako klientowi od początku ich
    działalności, nie muszę wypełniać limitu. Teraz widzę, że już z tego
    zrezygnowali, chociaż nigdy już na to nie zwracałem uwagi.

    --
    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2024-07-30 17:21:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jul 2024 16:36:10 +0200, Picek wrote:
> [...]

    No jakby tak Visa czy MC zniknęły, to ich karty chyba też.
    Ale na to się raczej nie zanosi.

    Ale taki np Velo zerwał z Visą.

> [...]
    > działalności, nie muszę wypełniać limitu. Teraz widzę, że już z tego
    > zrezygnowali, chociaż nigdy już na to nie zwracałem uwagi.

    IMO - podobne limity ciągle są. I nic nie piszą, że zasłużeni klienci
    zwolnieni.

    Natomiast "produkty" mogą się inaczej nazywać. Ja mam najstarsze
    ekonto bez przymiotnika, ale może to dla nich teraz "standard".
    Kiedys potrafiło też być "dla umów zawartych przed ...."

    Generalnie nie liczyłbym na wieczyste obietnice.

    J.

  • 6. Data: 2024-08-04 23:33:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 10:48, Picek pisze:
> [...]
    > i utrzymywanych od lat?
    > Jak na razie nie chcę sprawdzać na żywym organizmie :-)

    Jestem jednym z niewielu użytkowników całej masy kont bankowych,
    zmieniających konta jak rękawiczki, ale nie miałem nigdy rachunku w
    mBanku. Ale tak na zdrowy rozum, to opłata za kartę, nie jest tożsama z
    opłatą za korzystanie z bankomatów.
    Kiedyś zdecydowałem się na kartę dożywotnio bezpłatną z Volkswagenie i
    nadal mam tę kartę chyba dożywotnio bezpłatną w Santandarze, mimo że już
    tych kart (po przejęciu mojego konta przez Santander) nie produkują. Ale
    w sekcji opłat mam informację:
    "Opłata za kartę: 0 PLN"
    "Korzystasz z indywidualnych warunków c3enowych".

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2024-08-05 00:23:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Aug 2024 23:33:28 +0200, Akarm wrote:

> [...]
    > zmieniających konta jak rękawiczki, ale nie miałem nigdy rachunku w
    > mBanku. Ale tak na zdrowy rozum, to opłata za kartę, nie jest tożsama z

    Chyba, ze nazwano to jakos inaczej.

> [...]
    > w sekcji opłat mam informację:
    > "Opłata za kartę: 0 PLN"
    > "Korzystasz z indywidualnych warunków c3enowych".

    tylko ze mbank pod tym wzgledem był troche tajemniczy.
    No i nigdy nie wiadomo, czy z takich dozywotnich warunkow nie moze sie
    bank wycofac.

    J.