  • 1. Data: 2010-01-07 17:03:59
    Temat: mBank pstryka w nos Aliorowi
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    I już mamy pierwszy przejaw tego jak podejdą banki do przenoszenia
    rachunków po nowemu. Na stronie głównej mBanku jest specyficzna reklamka
    "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej procedury
    przenoszenia rachunku do mBanku.

  • 2. Data: 2010-01-07 17:18:08
    Temat: Re: mBank pstryka w nos Aliorowi
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kamil Kosiński" news:op.u559oxd1bpxje0@komputerek

> [...]
    > "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej procedury

    Dodajmy - od dnia wczorajszego :)

  • 3. Data: 2010-01-07 17:21:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> wrote in message

> [...]
    > "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej procedury

    Mnie nie zacheca nic do banku typowo bezoddzialowego. Generalnie oddzial
    jest czasami duzym plusem we wplatach/wyplatach i zalatwieniu spraw
    trudniejszych. Ta bezoddzialowosc powinna powodowac wartosc dodana dla
    klienta, ale czasami wcale tak nie jest i te banki z placowkami oferuja
    lepiej oprocentowane lokaty, oraz pelna obsluge kasowa rachunkow walutowych.

  • 4. Data: 2010-01-07 17:42:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hi5561$28ir$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > klienta, ale czasami wcale tak nie jest i te banki z placowkami oferuja
    > lepiej oprocentowane lokaty, oraz pelna obsluge kasowa rachunkow

    IMHO nic nie stoi na przeszkodzie aby CF mBanku (nie mKioski) robiły za
    oddziały z krwi i kości, przynajmniej pod względem "okienkowych" wpłat i
    wypłat w PLN oraz walutach, w których na chwile obecną są prowadzone
    rachunki.

  • 5. Data: 2010-01-07 18:00:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej
    > procedury przenoszenia rachunku do mBanku.

    Gdzie ten pstryczek?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2010-01-07 18:17:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Sty, 18:03, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:
    > I ju mamy pierwszy przejaw tego jak podejd banki do przenoszenia
    > rachunk w po nowemu. Na stronie g wnej mBanku jest specyficzna reklamka
    > "A jednak zacze o wycieka ?", kt ra kieruje do strony dotycz cej procedury
    > przenoszenia rachunku do mBanku.

    IMO strasznie dziwne zagranie ze strony mBanku.

    Po pierwsze, to bank ktory ma 2 miliony ror, alior zas cos ponad 100
    tys - zlapac kogos z tych 100 tys bedzie trudno bo "internetowi"
    Aliora i tak sa klientami mBnaku, a w Aliorze korzystaja z tego czego
    w mBanku dostac nie moga [np. oddzialy/kasy].

    Po drugie, mBank dopiero co zakonczyl chyba najwieksza afere
    reputacyjna w naszej bankowosci [mStop, nabici w mBank ect.] nie wiem
    czy zagrywki atakujace inny konkretny bank to dobra droga do poprawy
    wizerunku ;)

  • 7. Data: 2010-01-07 18:24:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
    > reputacyjna w naszej bankowosci [mStop, nabici w mBank ect.] nie wiem
    > czy zagrywki atakujace inny konkretny bank to dobra droga do poprawy

    Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłeś
    powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady, akurat
    na mnie robi wrażenie sympatyczne.

  • 8. Data: 2010-01-07 18:29:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 19:24:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłeś
    > powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady,
    > akurat na mnie robi wrażenie sympatyczne.

    Ja też to odbieram bardziej jako zdrowe przekomarzanie się dwóch rywali.
    Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać klientów mBankowi a
    nie odwrotnie.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-01-07 18:37:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Sty, 19:29, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać klientów mBankowi a

    Hehe no wlasnie dlatego sie zastanawiam czy to zdrowe przekomarzanie.
    Do tej pory Alior raczej nie kierowal zadnych akcji do klientow
    mBanku. mBank wyprowadzil atak.I teraz pytanie -> czy Alior zdecyduje
    sie na odpowiedz? Bo jesli tak to mBank moze miec problem :)

  • 10. Data: 2010-01-07 18:43:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
    > mBanku. mBank wyprowadzil atak.I teraz pytanie -> czy Alior zdecyduje
    > sie na odpowiedz? Bo jesli tak to mBank moze miec problem :)

    Najcenniejszych klientów (czyli bardziej "kredytowych" niż "depozytowych")
    Alior ze swoimi możliwościami kredytowymi i tak nie ma najmniejszych szans
    odbić mBankowi w znaczącej ilości.