  • 1. Data: 2004-04-30 12:00:50
    Temat: mBank - są też podwyżki w opłatach o 233, 33%
    Od: "gregb" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Na koniec marca - opłata za opinię o prowadzeniu rachunku na druku nie MBanku -
    15 PLN
    Na koniec kwietnia - opłata za opinię o prowadzeniu rachunku na druku nie
    MBanku - 50 PLN
    Na druku MBanku - pozostało 15 PLN.

    Sprawdzone empirycznie od MLinki....
    moim zdaniem małe przegięcie - takie opinie potrzebne są nie tylko przy
    likwidacji konta ale np. do kredytów (np. hipotecznych) w innych bankach....

    Pozdrawiam grupowiczów.
    gregb.

  • 2. Data: 2004-04-30 12:27:36
    Temat: Re: mBank - są też podwyżki w opłatach o 233, 33%
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > likwidacji konta ale np. do kredytów (np. hipotecznych) w innych bankach...

    No już nie bądź takim sknerą, jaki to ułamek promila kwoty hipokredytu?
    A że masz tak wymagający bank, który akceptuje tylko własne druki,
    a taki z mBanku mu się nie podoba,
    to już problem Twojego banku i Twój, a nie mBanku,
    extra usługa to i extra cena, to co.

  • 3. Data: 2004-04-30 12:41:41
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "S.T.", używający adresu <n...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > własne druki,
    > a taki z mBanku mu się nie podoba,
    > to już problem Twojego banku i Twój, a nie mBanku,

    No pieknie, sknera? Ja sam mam konta w 4bankach (sa tacy co maja wiecej) i
    teraz gdybym mial za opinie z kazdego tyle zaplacic to bylaby juz niezla
    kwota. Na szczescie, kiedy ja sie ubiegalem o kredyt hipoteczny Bank PKO BP
    zadowolil sie jedna opinia z banku, ktorego najczesciej uzywam, a dodatkowo
    moglem najszybciej uzyskac opinie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2004-04-30 12:42:23
    Od: "gregb." <g...@p...onet.pl>

    > No już nie bądź takim sknerą, jaki to ułamek promila kwoty hipokredytu?

    Sknerą nie jestem, może bywam ... czasami... :)
    Ale zauważ że Bank oceniać należy także przy tego typu sytuacjach...
    niestandardowych... przeliczając - kwota podwyżki stanowi równowartość
    wykonania 70 przelewów.

    > extra usługa to i extra cena, to co.

    kto wie, może następną ekstra usługą będzie wypłata pieniędzy z obcych
    bankomatów - w końcu to także extra usługa...

  • 5. Data: 2004-04-30 12:55:44
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On 30 Apr 2004 14:27:36 +0200, S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > a taki z mBanku mu się nie podoba,
    > to już problem Twojego banku i Twój, a nie mBanku,

    Tylko, że w każdym innym banku, który znam, taka opinia kosztuje 10zł...

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik

  • 6. Data: 2004-04-30 13:03:14
    Temat: Re: mBank - s? też podwyżki w opłatach o 233, 33%
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    30 Apr 2004 14:27:36 +0200, w <5...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > a taki z mBanku mu się nie podoba,
    > to już problem Twojego banku i Twój, a nie mBanku,

    To od razu zwiększy cenę do 200zł, to nadal będzie ułamek.

    PS. ROTFL, gdzie się tacy rodzą...

  • 7. Data: 2004-04-30 14:24:57
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "gregb" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdzone empirycznie od MLinki....
    > moim zdaniem małe przegięcie - takie opinie potrzebne są nie tylko przy
    > likwidacji konta ale np. do kredytów (np. hipotecznych) w innych
    bankach....

    potrzebiowalem opinii o sobie przy kilku kredytwac w roznych bankach i nikt
    mi nie robil
    problemow ze przynosilem na druku z banku ktory wydawal opinie.
    Zawsze wazne bylo aby byly wymagane informacje.

    pozdro
    SirmarK

  • 8. Data: 2004-04-30 18:45:48
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Pawlik" <P...@n...poczta.fm> wrote in message

    > Tylko, że w każdym innym banku, który znam, taka opinia kosztuje 10zł...

    Przeciez model biznesowy mbanku jest znany od dawna. Pewne rzeczy sa bardzo
    tanie albo darmowe, inne zas drozsze. Chcesz miec wszystko za darmo to sobie
    zaloz konto typu premium w jednym z 'duzych' bankow i bedzie po bolu.