  • 1. Data: 2010-08-11 06:49:04
    Temat: mBank sms-y w srodku nocy
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Juz 2 raz mBank przysyla mi sms-y przypominajace o splacie KK na 3 dni przed
    terminem splaty.
    W sumie fajnie ze mi przypominaja, tylko dlaczego robia to o 5:02???
    Da sie to jakos wylaczyc?

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2010-08-11 08:29:13
    Temat: Re: mBank sms-y w srodku nocy
    Od: "jacko" <n...@m...mnie>

    > W sumie fajnie ze mi przypominaja, tylko dlaczego robia to o 5:02???
    > Da sie to jakos wylaczyc?

    Tak - wylaczajac na noc telefon.

  • 3. Data: 2010-08-11 16:37:58
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-08-11 08:49, wk pisze:

    > W sumie fajnie ze mi przypominaja, tylko dlaczego robia to o 5:02???
    > Da sie to jakos wylaczyc?

    Tak. Ustawienia i konfiguracja-> Powiadomienia-> Powiadomienia SMS->
    Powiadomienia do kart. Musiałeś to sam włączyć. Defaulowo tak funkcja
    jest nieaktywna.

  • 4. Data: 2010-08-11 18:40:05
    Od: "josefff" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Ustawienia i konfiguracja-> Powiadomienia-> Powiadomienia SMS->
    > Powiadomienia do kart. Musiałeś to sam włączyć. Defaulowo tak funkcja jest
    > nieaktywna.

    No wlasnie ze nie!
    W ustawieniach mam: Powiadomienia SMS - brak abonamentu
    Nic sam nie wlaczalem ani nie place za zadne sms-y powiadamiajace.
    Samo zaczelo przychodzic...

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2010-08-11 23:10:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "josefff" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Duke" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nic sam nie wlaczalem ani nie place za zadne sms-y powiadamiajace.
    > Samo zaczelo przychodzic...

    Nie tak do końca samo... zapewne od nast. miesiąca po tym jak się
    spóźniłeś ze spłatą.