-
1. Data: 2014-04-03 14:57:15
Temat: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Ave!
No to się zagotowałem...
Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w
przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.
Kiedyś to działało, obecnie mi z Millennium nie działa - ciągle dostaję
komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika.
Dane są prawidłowe ponieważ z powodzeniem używam ich do logowania się
bezpośrednio do Millennium.
Zgłosiłem im ten problem, opisałem objawy i że sprawdziłem poprawność
hasła...
A co oni mi odpisali?
"Nawiązując do e-maila przesłanego do mBanku uprzejmie informuję, iż w
przypadku komunikatu Zła nazwa użytkownika lub hasło - błąd oznaczaja,
że podał Pan zły login/hasło do swojego banku i potrzebne jest ponowne
uzupełnienie tych pól."
No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie
rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
oznacza błędne hasło"...
Aaargh...
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
-
2. Data: 2014-04-03 15:48:59
Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
> No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
> z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie
> rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
> przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
> ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
> oznacza błędne hasło"...
Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
on powinien myśleć bardziej elastycznie.
--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/
-
3. Data: 2014-04-03 15:49:53
Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
> Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
> zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
> on powinien myśleć bardziej elastycznie.
Oczywiście nie połączenie, tylko przeforwardowanie (nie doczytałem,
że chodzi o maila).
--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/
-
4. Data: 2014-04-03 20:32:31
Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:
> Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
>
>> No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
>> z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie
>> rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
>> przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
>> ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
>> oznacza błędne hasło"...
>
> Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
> zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
> on powinien myśleć bardziej elastycznie.
Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam
co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem.
Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie.
W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też
mBank.
Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank
rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe.
--
animka
-
5. Data: 2014-04-03 21:57:43
Temat: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: Konfabulator <k...@1...pl>
Podaj proszę numer reklamacji, wznowią, odpowiedzą z sensem i przeproszą.
-
6. Data: 2014-04-05 02:07:37
Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 03 Apr 2014 14:57:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
> Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w
> przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.
Taa - prosic czlowieka aby im podal login i haslo do swojego konta w
innym banku, masz racje, traktuja ludzi jak idiotow.
Ale widac idiotow nie brakuje.
J.