  • 1. Data: 2012-06-01 12:06:43
    Temat: mBank - wpłatomaty Euronetu od dziś
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Z przyjemnością informujemy, że z dniem 1 czerwca br. sieć dostępnych
    wpłatomatów, w których wpłacisz pieniądze na swój rachunek w mBanku
    powiększa się.

    W dodatkowych 125 wpłatomatach sieci Euronet umiejscowionych na terenie
    całej Polski, wpłacisz pieniądze bez prowizji."

    http://www.mbank.pl/download/Lista-wplatomatow-sieci
    -Euronet.xls

  • 2. Data: 2012-06-01 13:33:12
    Temat: Re: mBank - wpłatomaty Euronetu od dziś
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W dodatkowych 125 wpłatomatach sieci Euronet umiejscowionych na terenie
    > całej Polski, wpłacisz pieniądze bez prowizji."

    wypróbowany, pieniądze po niecałej godzinie na koncie
    ale wydaje straszne odgłosy, szczególnie jak czeka na pieniądze,
    no i pieniądze wkłada się dłuższą stroną.

    Adam

  • 3. Data: 2012-06-01 13:56:57
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 1 Cze, 13:33, "Adam" <a...@w...pl> wrote:

    > wypróbowany, pieniądze po niecałej godzinie na koncie

    To tak samo jak w "klasycznych" wpłatomatach mbankowych. Wynika z
    tego, że nie da się kart mbankowych wykorzystać do wpłat na konto w
    innym banku

  • 4. Data: 2012-06-01 14:15:53
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 1, 12:06 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > W dodatkowych 125 wpłatomatach sieci Euronet umiejscowionych na terenie
    > całej Polski, wpłacisz pieniądze bez prowizji."
    >
    > http://www.mbank.pl/download/Lista-wplatomatow-sieci
    -Euronet.xls

    Ciekawe czy można użyć karty VISA eMAX Walutowa, a jeśli tak to czy
    zaksięguje PLN na eKONTO wtedy.

    Bo utrzymywanie karty złotówkowej za 2 PLN miesięcznie tylko po to by
    raz na ruski rok wpłacić papier PLN do mBanku mi się nie opłaca,
    powiedzmy jak to zrobię dwa razy do roku to każda wpłata mnie 12 PLN
    kosztuje - już taniej w Multibanku u białka za 9 PLN.

  • 5. Data: 2012-06-01 14:20:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eisenberg <e...@n...pl> writes:

    > To tak samo jak w "klasycznych" wpłatomatach mbankowych. Wynika z
    > tego, że nie da się kart mbankowych wykorzystać do wpłat na konto w
    > innym banku

    Ktoś już może sprawdził? :) czy wpłata za pomocą kk jest księgowana na
    eKoncie?
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    McDonald's -- Because you're worth it.

  • 6. Data: 2012-06-01 17:22:11
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    >
    > W dodatkowych 125 wpłatomatach sieci Euronet umiejscowionych na terenie
    > całej Polski, wpłacisz pieniądze bez prowizji."

    Ale - chyba trzeba mieć kartę...?!

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2012-06-01 22:30:06
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 1 Cze, 14:15, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

> [...]
    > powiedzmy jak to zrobię dwa razy do roku to każda wpłata mnie 12 PLN
    > kosztuje - już taniej w Multibanku u białka za 9 PLN.

    Kartę zastrzegasz w systemie transakcyjnym (powód np. "Rezygnacja z
    karty") i używasz tylko do wpłatomatów. Przynajmniej do końca jej
    "nominalnej" ważności. Prowizji nie pobierają, bo karta po paru dniach
    znika z systemu. Był wątek na ten temat i sam tak robię od paru
    miesięcy.

  • 8. Data: 2012-06-01 23:02:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miernik" 4...@3...googl
    egroups.com

[...]

    () A nie jest tak, że multibiałko jest za freeko przy wpłacie na konto mBankowe?

    () Można przy okazji płacenia Delfinkiem pobrać do 200 złotych w niektórych sklepach.

    () Delfinka ponoć można wykastrować, a jednak będzie służył przy wpłacaniu.
    (ja na razie ostrożnie wpłacam wykastrowanym)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'