-
1. Data: 2002-06-04 13:00:04
Temat: mBank wspiera seminarium "Silne marki"
Od: "AMRA" <a...@a...com>
za komunikatem prasoiwym mBanku
mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
objął tytułem sponsora głównego seminarium "Silne Marki w XXI wieku".
Gościem specjalnym seminarium będzie JACK TROUT - jeden z najwybitniejszych
na świecie strategów marketingowych, uznawany za "króla" pozycjonowania
produktów.
Seminarium odbędzie się 4 czerwca br. w hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas
spotkania Jack Trout omówi m.in. funkcjonowanie rynków globalnych,
najefektywniejsze strategie wyróżniania produktu, najczęściej popełniane
błędy marketingowe.
Spotkanie z człowiekiem, który odcisnął piętno na teorii pozycjonowania i
idei, czyli docierania z informacjami o wyróżnianiu się marki do konsumentów
zostało zorganizowane m.in. dzięki zaangażowaniu mBanku.
mBank bardzo indywidualnie odbiera teorie Jacka Trouta o pozycjonowaniu.
Jako pierwszy bank wirtualny w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej
postawił sobie za cel zaoferowanie Klientom takich produktów, które wyróżnią
go na tle oferty innych banków wirtualnych i tradycyjnych.
mBank proponuje bankowość detaliczną opartą na prostych i przejrzystych
założeniach. Naczelną zasadą działalności banku jest dostarczanie
podstawowych produktów i usług finansowych, których Klienci rzeczywiście
potrzebują. mBank stworzył ofertę dla Klientów korzystających z nowoczesnych
narzędzi komunikacji, którzy cenią przede wszystkim wygodę i niezależność w
korzystaniu z pieniędzy powierzonych instytucjom finansowym.
--
------
Amra the Freelancer
www.prnews.pl - wiadomosci z e-bankowosci
egipt.amra.pl - moja strona o Egipcie