  • 1. Data: 2010-11-09 08:20:24
    Temat: mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    Czyzby GPW negatywnie odbilo sie dzisiaj na mBanku?

  • 2. Data: 2010-11-09 08:37:42
    Temat: Re: mBank - wyrazne problemy w dzialaniu :)
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-09 09:20, spammtrapp pisze:
    > Czyzby GPW negatywnie odbilo sie dzisiaj na mBanku?

    Iii tam, to raczej zasługa 10. dnia miesiąca - trzeba popłacić ZUS-y itp.
    pwz

  • 3. Data: 2010-11-09 08:38:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 09:37, pwz pisze:

    > Iii tam, to raczej zasługa 10. dnia miesiąca - trzeba popłacić ZUS-y itp.
    > pwz

    To dziś?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-11-09 08:42:39
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-09 09:38, Liwiusz pisze:

    > To dziś?

    Heh, dzisiaj 9., więc się wysyła, żeby doszło na jutro :-p
    pwz

  • 5. Data: 2010-11-09 09:20:18
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    > Iii tam, to raczej zasługa 10. dnia miesiąca - trzeba popłacić ZUS-y itp.

    Chyba jednak nie :)

    "Witam.
    Nie da się ukryć, że serwis transakcyjny chodzi wolniej niż zwykle.
    Powodem jest oczywiście bardzo duża liczba zleceń. Prosimy o
    cierpliwość. Z pewnością wkrótce sytuacja się poprawi.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Trzeciak
    mBank"

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&cat=0&i=9584
    38&t=958425

    Nie ma jak profi wytlumaczenie i podejscie do klienta :P

  • 6. Data: 2010-11-09 09:47:42
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

    > Czyzby GPW negatywnie odbilo sie dzisiaj na mBanku?

    Jak najbardziej, różne serwisy z notowaniami giełdowymi także się ostro tną.

    Godzinę się męczyłem z mBankiem, zanim kupiłem akcje za kasę z redukcji
    akcji GPW.

    --
    www.PatBank.pl
    bank banków

  • 7. Data: 2010-11-09 12:35:26
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&cat=0&i=9584
    38&t=958425

    > Nie ma jak profi wytlumaczenie i podejscie do klienta :P

    To standard. Cos co jest darmo musi mieć wady .
    Za wymagania i odszkodowania trzeba płacić.
    Tak jest w każdym banku - w BRE też.

  • 8. Data: 2010-11-09 13:12:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 09.11.2010 13:35, grin wrote:

    > Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    38&t=958425

    > To standard. Cos co jest darmo musi mieć wady .

    A cos, co kosztuje, wad jest pozbawione? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-11-09 15:14:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 14:12:07 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > A cos, co kosztuje, wad jest pozbawione? :)

    Jak np. konto w PKO BP ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-11-09 17:27:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    gdyby nie konto maklerskie w Multibanku (tam problemów nie było) to bym
    się poważnie wkurzył, a i tak miałem zamiar w mBanku dokupić akcji po 51
    i załapałem się dopiero na 52,10....

    przy liczbie akcji jaką dokupiłem miałbym pokryte koszty nawet
    najdroższego rachunku maklerskiego przez kilka lat!

    w tym przypadku darmowe okazało się gorsze ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS