  • 1. Data: 2010-01-28 22:56:28
    Temat: mBank zgubil dyspozycje przekstalcenia rachunku
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Witam,

    Dzwonie do mBanku bo minely lekko liczac 2 tyg odkad spedzilem na telefonie
    dobre pol godziny zapytujac o przeksztalcenie rachunku we wspolny oraz
    podajac dane wspolwlasciciela (w tym nazwisko panienskie matki!?).

    Jakiez jest moje zdziwienie gdy dowiaduje sie, ze zadnej dyspozycji w
    systemie nie widac. W sumie, moglem sie spodziewac po pindzie, ktora nie
    potrafila odpowiedziec na wiekszosc pytan lub udzialala bledynch (jak sie
    pozniej okazalo) informacji.

    Ale summa summarum, co byscie zrobili na moim miejscu? W sumie wlasnie mi
    przyszlo do glowy aby zlozyc reklamacje o tresci: Prosze o realizacje mojej
    dyspozycji przeksztalcenia rachunku eKonto we wspolny. Umowe prosze
    sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.

    (mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam
    kiedy to bylo)

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 2. Data: 2010-01-29 07:45:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sty, 23:56, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:
> [...]
    > sporzadzic na podstawie nagrania mojej przedostatniej rozmowy z mLinia.
    >
    > (mam nadzieje, ze moga wyszukiwac nagrania po klientach, bo nie pamietam

    Zapewne nagranie z przyczyn technicznych sie nie zachowalo...
    Wedlug mnie powinni natychmiast potwierdzac w zlozonych wnioskach
    przyjete telefonicznie dyspozycje z opisem czego dotyczyly .
    Niektore potwierdzaja - np aktualizacj adanych osobowych.