  • 1. Data: 2009-01-12 12:07:11
    Temat: mBank znowu??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    nie księguje po 12?
    zauwazyłem że ten problem co poniedziałek się powtarza.
    może ktoś by zainteresował tym jakiś dział techniczny
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-01-12 13:12:44
    Temat: Re: mBank znowu??
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    glang pisze:
    > nie księguje po 12?
    > zauwazyłem że ten problem co poniedziałek się powtarza.
    > może ktoś by zainteresował tym jakiś dział techniczny

    Niestety, godzina 14:12 a przelewów nadal nie widać...

  • 3. Data: 2009-01-13 14:29:01
    Od: ForALL <N...@s...info>

    gollum pisze:

    > Niestety, godzina 14:12 a przelewów nadal nie widać...
    Godzina 15:28 i niestety równiez przelewu nie widac

    For@ll

  • 4. Data: 2009-01-13 22:36:09
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-13, ForALL <N...@s...info> wrote:

    > Godzina 15:28 i niestety równiez przelewu nie widac

    W poniedziałek też czekałem do chyba 17 na przychodzący przelew. No i
    SEPA wychodzący do .de dość długo szedł, ponad 7 dni (roboczych) a miał
    krócej.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej