  • 1. Data: 2005-02-21 16:10:00
    Temat: mFundusze funduszy
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Co sądzicie o tej ofercie mBanku (SKARBIEC) ?
    Jest dostępna w SFI i mIKE od 10 lutego.
    Czy fundusz parasolowy to jest to samo co fundusz funduszy?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2005-02-21 16:34:36
    Temat: Re: mFundusze funduszy
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tej ofercie mBanku (SKARBIEC) ?
    > Jest dostępna w SFI i mIKE od 10 lutego.

    a co tu sadzic - wyglada jak niezla podpucha, za 21 dni - chyba raz
    podniscli cene jednostki (wzystkie 3 z nazwa mbank) rowno ?!! o cale 0,35
    zł czyli o 0,0035% a moze juz w promilach to trzeba liczyc ? :-) i cena
    tychz jednostek niereaguje na zmianę czasu,
    fundusz to mozna ocenic po roku minumum, bo 3 miesiace to za malo !
    nowoposwtajace fundusze zazwyczaj maja swietne wyniki przez pierwsze
    miesiace, ale juz dluzsze czasy pokazuja mocno srednie - tak bylo np w aig
    akcji, ktory po 3 miesiacach - blyszczal chyba cos okolo20%, a teraz -
    sredniak marny, a tu - w zasadzie zero reakcji wartosci, moze dobrze ze nie
    ryje od razu na mocny minus ? :-)))

    > Czy fundusz parasolowy to jest to samo co fundusz funduszy?
    tak

  • 3. Data: 2005-02-21 18:11:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Co sądzicie o tej ofercie mBanku (SKARBIEC) ?
    > Jest dostępna w SFI i mIKE od 10 lutego.
    > Czy fundusz parasolowy to jest to samo co fundusz funduszy?

    ZTCW tak. I to samo co "umbrella fund".
    Nie przyglądałem się jeszcze ofercie mBanku, ale sama idea jest OK, zwłaszcza
    dla kogoś, kto nie chce/nie ma czasu/... aktywnie alokować środków w różne
    fundusze. A jeśli chodzi konkretnie o tę ofertę, to pewnie będzie można ją
    rzetelnie ocenić/porównać za jakiś czas...

    Jacek

  • 4. Data: 2005-02-21 19:14:02
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    > fundusze. A jeśli chodzi konkretnie o tę ofertę, to pewnie będzie można ją
    > rzetelnie ocenić/porównać za jakiś czas...

    niestety... obawiam sie najbardziej ciągot , by FoF nie lokował wyłacznie w
    funduszach macierzystej firmy.
    Korelacje trzeba bedzie sprawdzic.

  • 5. Data: 2005-02-21 20:34:24
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Krab napisał(a):

    > tak

    czy aby na pewno ??
    Kupujac j.u. FoF inwestujesz w rozne fundusze, to zarządzający decyduje
    o funduszach jakie wybierze do portfela, jak dokonasz konwersji do
    innego funduszu to zaplacisz podatek (mowa o funduszy w ramach tego
    samego towarzystwa)

    natomiast umbrella funds to fundusz z subfunduszami, w ramach których
    mozesz dokonywac konwersji bez placenia belkowizny, dopiero jak
    odsprzedaz j.u. to zaplacisz podatek Belki

    pzd
    Marcin

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 6. Data: 2005-02-21 22:56:34
    Od: t...@B...onet.pl (themad1)

    On Mon, 21 Feb 2005 21:34:24 +0100, sandokan
    <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mozesz dokonywac konwersji bez placenia belkowizny, dopiero jak
    >odsprzedaz j.u. to zaplacisz podatek Belki

    Tak wlasnie jest, umbrella fund to cos innego niz fund of funds
    Prawdziwych* parasolowych funduszy jeszcze nie ma w Polsce, powinno to
    sie zmienic jeszcze w tym roku, a w 2006 na pewno

    *Podobne fukcje spelniaja produkty Skandii i Nationwide,ale to cos
    innego mimo wszystko
    themad1

  • 7. Data: 2005-02-22 08:50:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "themad1"

    > Tak wlasnie jest, umbrella fund to cos innego niz fund of funds
    > Prawdziwych* parasolowych funduszy jeszcze nie ma w Polsce, powinno
    > sie zmienic jeszcze w tym roku, a w 2006 na pewno

    Nationwide twierdzi ze juz sa :-)
    http://www.nationwide.pl/u235/navi/32235
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-02-22 16:29:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Nationwide twierdzi ze juz sa :-)
    > http://www.nationwide.pl/u235/navi/32235

    No ale zauwaz, ze to jest ubezpieczenie, a nie czysty fundusz. Dziala tak
    samo, ale dla niepoznaki dla fiskusa nazywa sie inaczej ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-02-22 18:01:47
    Od: t...@B...onet.pl (themad1)

    On Tue, 22 Feb 2005 17:29:44 +0100,
    =?iso-8859-2?Q?Micha=B3_'Amra'_Macierzy=F1ski?=
    <m...@p...pl> wrote:

    >No ale zauwaz, ze to jest ubezpieczenie, a nie czysty fundusz. Dziala tak
    >samo, ale dla niepoznaki dla fiskusa nazywa sie inaczej ;)

    No i te "drobnostki" techniczne jak minimum 15 lat inwestowania w
    Skandii ;P
    themad1

  • 10. Data: 2005-02-22 18:03:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > No ale zauwaz, ze to jest ubezpieczenie, a nie czysty fundusz.
    > Dziala tak samo, ale dla niepoznaki dla fiskusa nazywa sie inaczej
    > ;)

    Fortis tez twierdzi ze juz ma i byl pierwszy :-)
    http://www.fortisbank.com.pl/services/FortisFIOPL.ht
    ml
    *** blad ***