  • 1. Data: 2004-11-15 07:28:09
    Temat: mKiosk Tesco Bydgoszcz
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.

    W Tesco w Bydgoszczy pojawil sie mKiosk. Sa 2 komputery (net) i 2 telefony z
    dostepem do mLinii. Pojawila sie tez obsluga. Dowiedzialem sie ze na
    przelomie roku ma sie pojawic wplatomat.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2004-11-15 10:29:37
    Temat: Re: mKiosk Tesco Bydgoszcz
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

> [...]

    > dostepem do mLinii. Pojawila sie tez obsluga. Dowiedzialem sie ze na
    > przelomie roku ma sie pojawic wplatomat.

    Byłem wczoraj po południu i młoda dziewczyna zeznała to samo co Tobie;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2004-11-15 12:59:49
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem wczoraj po południu i młoda dziewczyna zeznała to samo co Tobie;)

    Witam kolege serdecznie :-)
    Pytalem jeszcze obsluge o eMax Plus ale nie bardzo byli zorientowani... no
    ale to poczatki wiec im wybaczam ;)

    Pozdr.
    Waldek