  • 1. Data: 2006-11-02 19:50:16
    Temat: mam pytanie o fundusze inwestycyjne
    Od: "LoL" <k...@o...pl>

    w jaki fundusz zainwestowac z serii BPH lub Pioneer by jak najszybciej cos
    zarobic co byscie teraz polecali i jak to potwierdzicie ?

  • 2. Data: 2006-11-02 21:47:38
    Temat: Re: mam pytanie o fundusze inwestycyjne
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LoL <k...@o...pl> wrote:
    > w jaki fundusz zainwestowac z serii BPH lub Pioneer by jak
    > najszybciej cos zarobic co byscie teraz polecali i jak to
    > potwierdzicie ?

    Wywrozylismy, zebys sobie sprawdzil wyniki historyczne:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/fundusz
    e/?aktywny=7

    A jak bedzie z wynikami na przyszlosci to ci tego nikt nie potwierdzi... ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!