  • 1. Data: 2010-03-03 20:15:50
    Temat: mastercard i cash4you
    Od: Paul <e...@e...com>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7621594,Z_bankom
    atow_Cash4You_wyplacimy_maksymalnie_400_zl.html

    tylko czemu mają cierpieć wszyscy, niech wprowadzą to ograniczenie tylko
    dla kart MC

  • 2. Data: 2010-03-04 07:50:22
    Temat: Re: mastercard i cash4you
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Paul" news:hmmg1p$81m$1@newsfeed.net.icm.edu.pl

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7621594,Z_bankom
    atow_Cash4You_wyplacimy_maksymalnie_400_zl.html

    > tylko czemu mają cierpieć wszyscy, niech wprowadzą to ograniczenie tylko
    > dla kart MC

    było :)
    A za obecną sytuacją podziękuj... MC :)
    Tak się chłopaki starają, tyle kasy wywalają na marketing a ich udział w
    rynku ciągle spada...
    Gdy sobie popatrzę na to co wyczyniają z PP - szeroko zakrojony marketing,
    promocje itp. to sam już nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Wiele szumu
    o nic. A Visa siedzi sobie cichutko, póki co nie pali się by "szaleć" na
    rynku bezstykówek tak jak jej konkurent i chyba wie co robi. MC wyedukuje
    społeczeństwo przy okazji wykładając na to zapewne nie małe kwoty a Visa
    wejdzie na gotowe - to oczywiście takie subiektywne spojrzenie na sprawę.