  • 1. Data: 2005-05-06 19:13:41
    Temat: [mbank] KK - ankieta
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Wlasnie wypelnilem ankiete mbanku na temat KK zaadresowana zapewne wylacznie
    do uzytkownikow KK mbanku. Zapewne szykuje sie jakas zmiana w polityce oplat
    za KK w zwiazku z licznymi promocjami (bezplatne wydanie KK czy przejecie KK
    innego banku) i rosnaca konkurencja na rynku KK. Osobiscie spodobala mi sie
    zasugerowana w ankiecie propozycja obnizka oplaty rocznej za karte (nawet do
    0zl) w zamian za akceptacje wyzszego oprocentowania kredytu. Ja chetnie
    zmienilbym opcje swojej KK na cos takiego nawet placac, jak zasugerowal
    mbank, za taka zmiane 10zl. Czy ktos moze wie cos wiecej na temat
    planowanych zmian w oplatach za KK mbanku - od kiedy i na jakich zasadach
    moglyby sie pojawic zmiany ? Konczy mi sie rok od czasu zeszlorocznej
    promocji bezplatnego wydana KK i zastanawialem sie nad rezygnacja z KK
    mbanku i przeniesienie sie do BPH na bezplatna silver ale widze ze szykuja
    sie zmiany i moze warto poczekac ?

    D.

  • 2. Data: 2005-05-06 20:44:51
    Temat: Re: [mbank] KK - ankieta
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 6 May 2005 21:13:41 +0200, "Dave" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    >0zl) w zamian za akceptacje wyzszego oprocentowania kredytu. Ja chetnie
    >zmienilbym opcje swojej KK na cos takiego nawet placac, jak zasugerowal

    ROTFL. Zapłacić 10 zł, zeby obniżyli opłatę :-)))
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-05-06 21:59:41
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > ROTFL. Zapłacić 10 zł, zeby obniżyli opłatę :-)))

    I w dodatku podwyzszyli oprocentowanie. Szukam logiki z lupa ;)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-05-09 07:25:58
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Zapłacić 10 zł, zeby obniżyli opłatę :-)))

    ja bardzo chetnie zaplace 10zl zeby oplata przez nastepne lata wynosila 0zl
    a nie 58+58+58+58....
    Coz w tym smiesznego ?

    D.

  • 5. Data: 2005-05-09 17:57:20
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    > ja bardzo chetnie zaplace 10zl zeby oplata przez nastepne lata wynosila 0zl
    > a nie 58+58+58+58....
    > Coz w tym smiesznego ?

    0zł za prowadzenie, 0% jeśli spłacisz w ciągu 24 dni od zamknięcia wyciągu -

    myślisz że bank zrobi karte, która będzie efektywnie darmową chargową?
    ...i tylko będą czychać aż ktoś się potknie ze spłatą :) hmmm... wątpie

  • 6. Data: 2005-05-09 18:58:02
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał Krupiński" <ruf10_at_op_dot_pl@nospam> napisał w
    wiadomości news:427fa480$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > myślisz że bank zrobi karte, która będzie efektywnie darmową chargową?
    > ...i tylko będą czychać aż ktoś się potknie ze spłatą :) hmmm... wątpie

    a dlaczego nie ? Juz dzisiaj mozna miec taka karte. Wystarczy co rok
    zmieniac bank. To bylby sposob na zatrzymanie tych co KK zmianiaja co rok na
    kolejna bezplatna.

    D.

  • 7. Data: 2005-05-09 19:11:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 9 May 2005 09:25:58 +0200, "Dave" <d...@o...pl> wrote:

    >ja bardzo chetnie zaplace 10zl zeby oplata przez nastepne lata wynosila 0zl
    >a nie 58+58+58+58....
    >Coz w tym smiesznego ?

    że każą Ci zapłacić cokolwiek jednocześnie mówiąc "będziesz miał za
    darmo".

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2005-05-09 19:23:18
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > że każą Ci zapłacić cokolwiek jednocześnie mówiąc "będziesz miał za
    > darmo".

    moze. Ale to mnie akurat nie dziwi. Tak jak u opow gsm kazda zmiana taryfy
    jest platna. Nikt nikogo nie zmusza do zmiany na tansza.

    D.

  • 9. Data: 2005-05-09 20:10:10
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Dave napisał(a):
    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > moze. Ale to mnie akurat nie dziwi. Tak jak u opow gsm kazda zmiana taryfy
    > jest platna. Nikt nikogo nie zmusza do zmiany na tansza.

    Tylko żeby to się nie przerodziło w coś takiego:
    http://www.wielkarzeczpospolita.net/img/reklamy/tpsa
    darmo.gif

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2005-05-09 20:12:52
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    _Dnia_ 2005-05-09 22:10
    użytkownik podpisany jako *Marcin Lubojański* napisał:

    > Tylko żeby to się nie przerodziło w coś takiego:
    > http://www.wielkarzeczpospolita.net/img/reklamy/tpsa
    darmo.gif

    ROTFL :-D

    Gree