  • 1. Data: 2006-03-17 08:23:10
    Temat: mbank / "Ładny Dom" j.v.
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    W najbliższych dniach biorę kredyt hipoteczny w mbanku.
    Do podpisania umowy na korzystniejszych warunkach, potrzebne jest to:
    http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,68765,2925306.html
    Długo trzeba czekać na tę "Kartę Uczestnictwa"?
    Ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2006-03-17 09:36:11
    Temat: Re: mbank / "Ładny Dom" j.v.
    Od: "emeriks" <p...@c...pl>

    > Długo trzeba czekać na tę "Kartę Uczestnictwa"?
    > Ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie?

    mi zajelo to ok.7 dni, najlepiej wyslac priorytetem, i po 2 dniach
    zadzwonic, pani ktora sie tym zajmuje jest obecna od srody do piatku w
    redakcji (z tego co mi kiedys powiedziano), numer bezposredni do niej to:
    /22/ 555 68 63

    --------
    emeriks

  • 3. Data: 2006-03-17 09:45:32
    Od: PT <mordka_kropka_pt@wp_kropka._pl>

    emeriks wrote:

> [...]
    > zadzwonic, pani ktora sie tym zajmuje jest obecna od srody do piatku w
    > redakcji (z tego co mi kiedys powiedziano), numer bezposredni do niej to:

    Można odebrać kartę osobiście w redakcji w Warszawie na ul. Czerskiej.
    Trzeba wcześniej umówić się z panią z redakcji i przynieść kupon.

  • 4. Data: 2006-03-17 20:05:34
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PT" <mordka_kropka_pt@wp_kropka._pl> napisał w wiadomości

    > /22/ 555 68 63

    Wielkie dzięki :)
    Gadałem z Nią dziś i już mi wysłała kartę.
    Swoją drogą - śmieszna procedura na maxa...

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl