  • 1. Data: 2011-12-31 08:56:35
    Temat: mbank-alior
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Ciekawostka
    Przelewy zlecone w mbank 22.12.2011 okolo 15 nie doszly do alior, a przelewy
    miedzy tymi bankami zlecone 29.12 przed 8 rano doszly. Wczoraj zlozylem
    reklamacje w mbank, konsultant potwierdzil mi, ze wyszly od nich 23.12 rano.
    W alior powiedziano mi, ze gdyby wplynely to system zaksiegowalby je
    automatycznie.

    Leszek

  • 2. Data: 2011-12-31 13:37:17
    Temat: Re: mbank-alior
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > reklamacje w mbank, konsultant potwierdzil mi, ze wyszly od nich 23.12 rano. W
    > alior powiedziano mi, ze gdyby wplynely to system zaksiegowalby je

    Generalnie NTG
    Od pewnego czasu też mam wrażenie, że przelewy jakby "dłużej idą".
    Spiskowa teoria jest taka, żeby naciągać klientów na płatne przelewy
    błyskawiczne ;-)

    Arch

  • 3. Data: 2012-01-01 06:45:50
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Generalnie NTG
    > Od pewnego czasu też mam wrażenie, że przelewy jakby "dłużej idą".
    > Spiskowa teoria jest taka, żeby naciągać klientów na płatne przelewy
    > błyskawiczne ;-)

    To mozliwe ;-).

    Leszek

  • 4. Data: 2012-01-01 18:55:50