  • 1. Data: 2007-10-08 07:03:06
    Temat: mbank - awaria wplatomatu
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Po 3 tygodniach mbank wyslal standardowa odpowiedz nr 1 z przeprosinami
    informujac jednoczesnie ze wspanialomyslnie zaksiegowali wplate z data kiedy
    awaria miala miejsce czyli nie ponosze zadnej straty z tytulu odsetek.
    Strata jednak byla - przez ten czas nie mialem dostepu do swoich pieniedzy.
    Oczekiwalbym rekompensaty za to symetrycznej do sytuacji kiedy to klient
    banku spoznia sie z regulowaniem swoich zobowiazan. Mam u nich karte
    kredytowa, jesli spoznie sie 1 dzien ze splata to licza mi 19%, jesli
    przekrocze limit to naliczaja oplate karna 30zl - mam to w regulaminie i
    zgadzam sie z tym, tylko niech to obowiazuje dwie strony.

    Czy macie jakies pomysly jak sklonic ich aby placili za swoje bledy?
    wysylanie emaili na kontakt@mbank pl nie ma sensu, odnosze wrazenie ze nikt
    tego nie czyta a odpowiadaja uzywajac przygotowanych wczesniej szablonow.
    Czy jest jakies prawo regulujace podobne sytuacje?

    --
    rw

  • 2. Data: 2007-10-08 12:05:24
    Temat: Re: mbank - awaria wplatomatu
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kura" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli przekrocze limit to naliczaja oplate karna 30zl - mam to w
    > regulaminie i zgadzam sie z tym, tylko niech to obowiazuje dwie strony.

    Tak to skonstruowane są regulaminy, że jak ty zawalisz, to bulisz, a jak
    bank zawali, to cię co najwyżej przeprosi i prześle breloczek życząc owocnej
    dalszej współpracy ;) I nie dotyczy to tylko banków.

    W regulaminach mBanku coś nie mogę się doczytać zakresu odpowiedzialności
    stron, więc biegli w ogólnym prawie bankowym (czy innym) powinni się tu
    wypowiedzieć.

  • 3. Data: 2007-10-08 14:18:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Strata jednak byla - przez ten czas nie mialem dostepu do swoich
    > pieniedzy.
    OK, ale jaką z tego tytułu poniosłeś WYMIERNĄ stratę?

    Oczywiście przedstawiony, dalszy wywód ma sens, ale trudno będzie
    wyegzekwować od banku jakiekolwiek pieniądze...

    IMHO nawet arbiter w tej sprawie nie pomoże ;-(

    Tak to już jest, że bank za byle opóźnienie karze sobie płacić jakieś
    ogromne kary, ale jak sam się pomyli to wysyła klientowi przysłowiowy
    "breloczek"

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-10-08 14:33:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > OK, ale jaką z tego tytułu poniosłeś WYMIERNĄ stratę?

    W przypadku pieniedzy KC kaze nie udowadniac strat (chocby nie wiem
    jakie one byly), a okresla wysokosc odsetek w sposob jednoznaczny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-10-08 18:10:04
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    szablonik PANIE szablonik sam taka umowe podpisałeś

    W KREDYT BANKU na wstępie Pani mówi nawet jakby bak np panu blokował co 2
    dni 3 tys to mamy na to 8 dni by Panu odblokować kasę pod warunkiem, że
    złoży pan reklamacje wiec jak by nie było moze Pan też o odsetki takie same
    jak w rachunku sie ubiegać 0,19 % taki teraz procent od konta firmowego jest

    BANK to fajna rzecz

    JAK TO u KONRADA - załatwićie - złatwimy (w domyśle kilienta na cacy ) eheh

    iBin

    powiem mozesz stworzyć kolejną procedurę co zajmie bankowi około 5 osób w
    ten sposób zadbasz o zatrudnienie w tym kraju.

    ale uważaj byś komuś nie przerwał czasu picia kawy - mogą zostać w ten
    sposób urazić czy jakoś tak

    iBin

  • 6. Data: 2007-10-08 19:55:50
    Od: - <...@...a>

    Dnia Mon, 8 Oct 2007 20:10:04 +0200, iBin napisał(a):

    > JAK TO u KONRADA - załatwićie - złatwimy (w domyśle kilienta na cacy ) eheh

    Jakiego znowu Konrada, przynudzaczu?

  • 7. Data: 2007-10-08 20:10:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Pa , 21:55, - <a...@...a> wrote:
    > Dnia Mon, 8 Oct 2007 20:10:04 +0200, iBin napisa (a):

    > Jakiego znowu Konrada, przynudzaczu?

    Pewno tego, co mu dojezdzaja ( Konrad, ostatni dojazd na Litwie) ;)

  • 8. Data: 2007-10-09 08:58:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W przypadku pieniedzy KC kaze nie udowadniac strat (chocby nie wiem
    > jakie one byly), a okresla wysokosc odsetek w sposob jednoznaczny.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    no to moze konkretnie, ktory paragraf/punkt o tym mowi?

    zastanowimy sie razem czy jest sens składać reklamację i domagać się
    zapłaty odsetek ustawowych od banku...

    pozdr.
    RS

  • 9. Data: 2007-10-09 10:36:36
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    >
    > Tak to już jest, że bank za byle opóźnienie karze sobie płacić jakieś
    > ogromne kary, ale jak sam się pomyli to wysyła klientowi przysłowiowy

    Dlaczego pytasz o wymierna strate? Moja strata byl brak dostepu do moich
    pieniedzy. Tylko tyle i az tyle. Mogly one sobie w tym czasie spokojnie
    lezec na ekoncie i wowczas wymiernej straty bym nie poniosl bo bank te
    odsetki naliczyl. Moglem pieniadze przelac na emaxplus i wtedy moja strata
    to oprocentowanie emaxplus - % ekonta. Moglem wreszcie kupic za te pieniadze
    kupony totolotka i wygrac 100 milionow zl. Moglem tez te pieniadze
    przeznaczyc na kontrakt terminowy i wtopic, wtedy powinienem dziekowac
    bankowi ze uchronil mnie przed tym. Nie ma sensu wykazywac wymiernej straty
    i nikogo to nie powinno obchodzic.

    Jestem tylko zniesmaczony tym ,jak banki (nie tylko mbank, mialem i mam do
    czynienia z innymi) traktuja swoich klientow. Moze i wygralbym sprawe w
    sadzie ale dla niewielkiej kwoty szkoda na to wysilku. Bank dobrze o tym wie
    i dlatego spuszcza mnie na drzewo.

    Nie jestem prawnikiem, chcialbym sie dowiedziec czego mozna sie od nich
    domagac i na podstawie jakiego artykulu.

    --
    rw

  • 10. Data: 2007-10-09 11:23:48
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    iBin pisze:

    > JAK TO u KONRADA - załatwićie - złatwimy (w domyśle kilienta na cacy ) eheh

    Chyba Kondrata?

    --
    Pozdrowka

    KOMTUR