  • 1. Data: 2008-02-13 19:28:36
    Temat: [mbank] darmowe przelewy
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>

    Witam,
    nie wiem czy bylo. Jesli tak to nie bijcie.
    Przelewy przez internet z mbanku sa za free. Dzisiaj robilem z ekonta i nie
    wzieli prowizji. Konsultant na mlinii potwierdzil ze oplata za przelewy
    wychodzace przez kanal internetowy "zostala zawieszona".
    Tak wiec w ekoncie przelewy za free, oplaty za prowadzenie konta i karte tak
    samo.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 2. Data: 2008-02-13 19:56:49
    Temat: Re: [mbank] darmowe przelewy
    Od: otrov <o...@w...pl>

    pawelWN pisze:
    [..]

    > Konsultant na mlinii potwierdzil ze oplata za
    > przelewy wychodzace przez kanal internetowy "zostala zawieszona".

    Powiedział na jaki okres została zawieszona?
    Swoją drogą - albo użył złego zwrotu, albo znów ta darmowość jest tylko
    czasowa.

    o.

  • 3. Data: 2008-02-13 20:15:15
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>

    > Powiedział na jaki okres została zawieszona?
    > Swoją drogą - albo użył złego zwrotu, albo znów ta darmowość jest tylko
    > czasowa.

    Okresu nie podal. Uzyl zwrotu "zawieszona czasowo"

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 4. Data: 2008-02-13 21:01:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    otrov <o...@w...pl> writes:

> [...]
    >
    > Powiedział na jaki okres została zawieszona?
    > Swoją drogą - albo użył złego zwrotu, albo znów ta darmowość jest

    A co myślałeś? :) Jak tylko będą wiedzieli że im nikt nie ucieknie,
    to znowu wprowadzą :)

    KJ

  • 5. Data: 2008-02-13 21:37:59
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    otrov pisze:
> [...]
    >
    > Powiedział na jaki okres została zawieszona?
    > Swoją drogą - albo użył złego zwrotu, albo znów ta darmowość jest tylko

    Użył złego zwrotu, opłata została zniesiona.

    pzdr,
    czemu,
    mRadny

  • 6. Data: 2008-02-13 22:48:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "otrov" fovi24$ebo$...@n...wp.pl

    > Swoją drogą - albo użył złego zwrotu, albo znów ta darmowość jest tylko czasowa.

    Niech będzie tylko czasowa -- na czas dokonywania przelewu. ;)

    Poszczę trzy razy dziennie: od śniadania do obiadu,
    od obiadu do kolacji i od kolacji do śniadania. ;)

    A poważniej -- mnie drażni taka tymczasowość.
    Lubię warunki jasne i proste. :)

    I pewnie każdy powie to samo. Dlaczego więc niektóre banki (czy osoby w ogóle)
    stosują niezrozumiałe, zawiłe, czy wręcz sprzeczne wewnętrznie reguły? :)

    No i lubię Polbank, bo tam wszystko jest za darmo poza kredytami i usługami
    ,,dodatkowymi''. :)

    Dziś, po raz pierwszy w życiu skorzystałem z wpłatomatu. Ich wpłatomatu.

    Lubię też PKO BP SA, choć tam za wszystko trzeba płacić. Ale na szczęście oni
    też przestrzegają swoich praw. Przynajmniej zazwyczaj przestrzegają tych praw.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-02-14 06:47:32
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    > No i lubię Polbank, bo tam wszystko jest za darmo poza kredytami i
    > usługami ,,dodatkowymi''. :)

    a ja nie lubie, nie ma darmowych przelewów zagranicznych, pobierają 0,25%, i
    nie mozna ich robic przez net.

> [...]
    > oni
    > też przestrzegają swoich praw. Przynajmniej zazwyczaj przestrzegają tych

    nie przestrzegają praw człowieka, zmuszają do stania w godzinnych
    kolejkach... okienek 4 a czynne 1 góra 2... ja nie wiem co ludzie widzą w
    tym banku, że tam ciągle tyle ludzi??
    konto 5,40, oprocentowanie 0,01%

  • 8. Data: 2008-02-14 08:21:40
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > nie przestrzegają praw człowieka, zmuszają do stania w godzinnych
    > kolejkach... okienek 4 a czynne 1 góra 2... ja nie wiem co ludzie widzą
    > w tym banku, że tam ciągle tyle ludzi??
    > konto 5,40, oprocentowanie 0,01%

    Nie zmuszają. Mają bardzo dobry serwis internetowy, sporo bankomatów z
    możliwością wpłat. Podejrzewam, że ci ludzie stoją w kolejkach bo... lubią?

    Grzexs

  • 9. Data: 2008-02-14 08:24:39
    Temat: Re: darmowe przelewy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 07:47, "Zephyr" <z...@T...com> wrote:

    > nie przestrzegają praw człowieka, zmuszają do stania w godzinnych
    > kolejkach...

    Zgodnie z Konwencja Genewska dostarczaja klientom krzesel do
    odsiedzenia czesci czasu "kolejkowego"

  • 10. Data: 2008-02-14 09:12:42
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fovnvo$7li$1@tiberium.net.pl...

    > Użył złego zwrotu, opłata została zniesiona.

    na poczatku istnienia mbanku oplata tez byla zniesiona. Do czasu....Ja od
    wprowadzenia oplat za przelewy w mbanku wiem ze w mbanku wszystko moze sie w
    kazdej chwili zmienic tak jak wtedy wprowadzono oplaty do "bezplatnego"
    konta. A tak przy okazji - kiedy w koncu mbank zniesie bezsensowna oplate za
    PZ ktora w wiekszosci cywilizowanych bankow nie istnieje?