  • 1. Data: 2007-01-02 19:12:55
    Temat: mbank i zamowienie kk radosc zycia....
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam,

    zamowilem z jakies 3 tyg temu powyzsza karte, po 3 dniach zostala mi
    przyznana i czekam na kuriera od jakis 16 dni, dzwonie co 4 dzien na
    mlinie i ciagle slysze ze mam czekac na kuriera bo kurier juz ma karte
    dla mnie i przyjedzie, ze 21.12 zostala wyslana itd...
    w koncu dzisiaj jakas babka na mlini powiedziala mi, ze karta jest
    wyrobiona, ale jest jeszcze w polcardzie dopiero polcard przysle do
    mbanku i oni dopiero wysylaja.. i ze jeszcze troche to potrwa...

    wie ktos o co tu chodzi, bo oni sami chyba nie wiedza o co chodzi??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 19:47:10
    Temat: Re: mbank i zamowienie kk radosc zycia....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
    > wie ktos o co tu chodzi, bo oni sami chyba nie wiedza o co chodzi??

    Masz przedsmak tego jak dziala mBank. Czy na pewno chcesz miec tam KK i
    takie problemy (a jesli bedziesz mial jakis powazniejszy problem to
    pewnie takie problemy beda sie ciagle pojawialy) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-01-02 19:50:49
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Masz przedsmak tego jak dziala mBank. Czy na pewno chcesz miec tam KK i
    > takie problemy (a jesli bedziesz mial jakis powazniejszy problem to
    > pewnie takie problemy beda sie ciagle pojawialy) ?

    a gdzie mam miec kk?? w innych bankach mi odmawiali, mam jeszcze w citi,
    a w mbanku dali mi za podpis!!

  • 4. Data: 2007-01-02 19:59:48
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Mithos napisał(a):
    > Masz przedsmak tego jak dziala mBank. Czy na pewno chcesz miec tam KK i
    > takie problemy (a jesli bedziesz mial jakis powazniejszy problem to
    > pewnie takie problemy beda sie ciagle pojawialy) ?
    KK w mBanku od marca 2k6 - zero (odpukac) problemow. Tzn byl jeden,
    drobny, ale wynikal z mojej niewiedzy - zadzwonilem na mLinie, pani mnie
    przelaczyla do kogos od kart i pan mi wszystko grzecznie wyjasnil.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-02 20:38:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > wie ktos o co tu chodzi, bo oni sami chyba nie wiedza o co chodzi??

    A o co ma chodzić? Przecież to mBank :)
    Tam wszystko (co wymaga choć przez chwilę 'czynnika ludzkiego') trwa z miesiąc.
    Chyba że ktoś w mB się pomyli, albo wkurzony klient napisze do IV władzy,
    wtedy czasem bywa szybciej.
    mBank to doskonały _bank_samoobsługowy_ ale nic ponadto.

  • 6. Data: 2007-01-02 23:37:40
    Od: Adam <a...@n...pl>

    Dnia Tue, 02 Jan 2007 20:47:10 +0100, Mithos napisał(a):

    > Masz przedsmak tego jak dziala mBank. Czy na pewno chcesz miec tam KK i
    > takie problemy (a jesli bedziesz mial jakis powazniejszy problem to
    > pewnie takie problemy beda sie ciagle pojawialy) ?

    Korzystam z uslug mBanku 3 lata - zadnych problemów. Mozes mi wyjasnic
    zatem jak to niby "działa mBank" ?

  • 7. Data: 2007-01-03 07:09:30
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Adam wrote:
    > Korzystam z uslug mBanku 3 lata - zadnych problemów. Mozes mi
    > wyjasnic
    > zatem jak to niby "działa mBank" ?

    Poszukaj w archiwum jakie ludzie np. maja przejscia z kredytami
    hipotecznymi albo w momencie kiedy trzeba cos zalatwic. Odbijesz sie
    od konsultantow robotow.

    Ja kiedys potrzebowalem zaswiadczenie o wplywach na konto, po miesiecu
    przesylali mi jakas dziwnie wyliczona kwote (wyszlo, ze co miesiac
    wplywa mi na konto 300zl :), wyjasnienie sprawy zajelo prawie 3
    miesiace (reklamacja od reklamacji, po dwoch miesiacach telefon z
    mBanku "ale ja w zasadzie nie wiem o co panu chodzi w tej reklamacji")
    itp.

    To jest bank dla niewymagajacych klientow, bo gdy pojawia sie jakas
    bardziej skomplikowana kwestia to od razu sa problemy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-01-03 09:39:31
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 2 sty o godzinie 20:50, na pl.biznes.banki, szogun11 napisał(a):

    > a w mbanku dali mi za podpis!!

    Jesteś pewien? :/
    Wszak jeszcze nie masz tej karty - więc ..... :]]]]]]

    --
    Herbi
    03-01-2007 10:39:29

  • 9. Data: 2007-01-03 13:18:30
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    szogun11 wrote:
    > a gdzie mam miec kk?? w innych bankach mi odmawiali, mam jeszcze w
    > citi, a w mbanku dali mi za podpis!!

    Mnie dali za podpis w Raiffeisenie, w Citi, podobno Ing tez tak daje
    :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-01-03 13:34:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mnie dali za podpis w Raiffeisenie, w Citi, podobno Ing tez tak daje :)

    w dwóch pierwszych na pewno (tez dostalem), a w ING wymienilem karte z
    innego banku

    p.s.
    jakie limity dostales bez zaswiadczen?

    --