  • 1. Data: 2004-05-27 20:52:11
    Temat: mbank - kapitalizacja odsetek
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    Jak to sie odbywa? dzien przed koncem miesiaca przeliczaja kase na
    rachunkach i z tego naliczaja odsetki? wobec tego mozna byloby przez reszte
    miesiaca pakowac ta sama kase np w fundusz stabilnego wzrostu na miesiac i
    pozniej ja wyplacac i tuz przed naliczeniem kolejnym odsetek pakowac z
    powrotem na rachunek ;)

    pozdr
    hotei

  • 2. Data: 2004-05-27 22:47:26
    Temat: Re: mbank - kapitalizacja odsetek
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 22:52:11 +0200, w <c95kdi$soh$1@news.onet.pl>, "hotei"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > miesiaca pakowac ta sama kase np w fundusz stabilnego wzrostu na miesiac i
    > pozniej ja wyplacac i tuz przed naliczeniem kolejnym odsetek pakowac z
    > powrotem na rachunek ;)

    W przyszłym miesiącu dostaniesz korektę odsetek za sobotę i niedzielę, jeśli
    wypłacisz. Tak sobie to bank wymyślił.

  • 3. Data: 2004-05-27 22:59:10
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "hotei" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiaca pakowac ta sama kase np w fundusz stabilnego wzrostu na miesiac i
    > pozniej ja wyplacac i tuz przed naliczeniem kolejnym odsetek pakowac z

    To bedziesz miał odsetki za 1 dzień tylko.
    Naliczają odsetki za każdy dzień a księgują - znaczy dopisują do rachunku na
    koniec miesiąca.

    Jaca

  • 4. Data: 2004-05-27 23:16:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W przyszłym miesiącu dostaniesz korektę odsetek za sobotę i niedzielę, jeśli
    > wypłacisz. Tak sobie to bank wymyślił.

    No to są 2 wyjścia,
    albo wiesz o liczeniu odsetek tyle co hotei
    albo jednak należysz do tych 70% populacji
    o których tak lubisz wspominać ...

  • 5. Data: 2004-05-28 11:07:46
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    ok dzieki za odpowiedz :)