  • 1. Data: 2006-07-25 09:19:04
    Temat: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Witam,

    Robia mnie w konia w mbank'u juz drugi dzien i nie mam dostepu do MOICH
    pieniedzy. Czy jest jakis adres mailowy, numer tel. (poza kretynska mlinia)
    gdzie moznaby komus nawrzucac, co za syf odstawiaja?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2006-07-25 09:21:23
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    > MOICH pieniedzy. Czy jest jakis adres mailowy, numer tel. (poza
    > kretynska mlinia) gdzie moznaby komus nawrzucac, co za syf odstawiaja?

    Ale o co chodzi ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-07-25 09:33:33
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Ale o co chodzi ?

    O to, ze nie mam dostepu do mojej kasy. Ktos najprawdopodobniej chcial sie
    zalogowac na moje konto, a ze hasla nie znal - to (po ktorejs probie)
    zablokowal wejscie przez Internet. Zeby to odblokowac trzeba do mlinii
    dzwonic i miec telekod. Telekodu nie uzywam, wiec gdzies go zapodzialem.
    Procedura przewiduje, ze sie dzwonii do mlinii, oni autoryzuja i oddzwaniaja
    na kiedys tam podany numer, podajac nowy telekod. I wlasnie na ten telefon
    czekam juz dwa dni, zamowilem juz cztery razy taka rozmowe od nich i nic.
    Mowia tylko, ze za kilka-kilkadziesiat minut oddzwonia (w skrajnym
    przypadku, najpozniej do 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22
    pod telefonem i nic. Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam
    przy sobie) bo nie jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane
    telekodu. Wiec czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa.
    Chyba im podziekuje za "wspolprace". Nie wiem co u nich szwankuje - ludzie,
    oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie pewnie jest
    to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za zyskiem olewaja
    pojedycznych klientow.

  • 4. Data: 2006-07-25 09:39:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    [...]

    > cztery razy taka rozmowe od nich i nic. Mowia tylko, ze za
    > kilka-kilkadziesiat minut oddzwonia (w skrajnym przypadku, najpozniej do
    > 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22 pod telefonem i nic.
    Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    zdarzyło mi się zablokować Internet, a ze telefoniczny mam wyłączony to
    byłem w podobnej do Ciebie sytuacji.

    > Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam przy sobie) bo nie
    > jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane telekodu. Wiec
    No i prawidłowo, inaczej ja bym zadzwonił, podał swoją, i miałbym dostęp
    do Twojego konta.

> [...]
    > oprogramownie, organizacja (mam to gdzies), ale jak znam zycie pewnie
    > jest to skutek "oszczednosci" i krojenia budzetu. W pogoni za zyskiem

    Zadzwoń jeszcze raz i poproś o przysłanie "zestawu startowego" - pytanie
    czy mają prawidłowy adres do korespondencji, no i poczekasz parę dni.
    KJ

  • 5. Data: 2006-07-25 09:41:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    [...]

    Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    > zdarzyło mi się zablokować Internet, a ze telefoniczny mam wyłączony to
    > byłem w podobnej do Ciebie sytuacji.

    Zapomniałem dopisać: zwykle oddzwanianie (na komórkę) było zanim
    skończyłem zamawiać rozmowę :-)
    KJ

  • 6. Data: 2006-07-25 09:49:03
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    > zdarzyło mi się zablokować Internet, a ze telefoniczny mam wyłączony to

    Nie wiem dlaczego masz takie wrazenie, ale jest ono z zalozenia bledne.
    Zanim oddzwonia zycza sobie podania tego numeru (weryfikuja czy to ten sam,
    ktory kiedystam podano).

    > No i prawidłowo, inaczej ja bym zadzwonił, podał swoją, i miałbym dostęp
    > do Twojego konta.

    AUTORYZUJA/WERYFIKUJA dzwoniacego

    > Zadzwoń jeszcze raz i poproś o przysłanie "zestawu startowego" - pytanie
    > czy mają prawidłowy adres do korespondencji, no i poczekasz parę dni.

    Predzej zrobie _naprawde_duzo_halasu_ niz poprosze o "startowy".

  • 7. Data: 2006-07-25 09:59:36
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    >
    > Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    >>
    > Zapomniałem dopisać: zwykle oddzwanianie (na komórkę) było zanim

    To bardzo ciekawe co piszesz, bo mi wyraznie za kazdym razem mowili, ze
    najwczesniej zadzwonia za 3 minuty.

  • 8. Data: 2006-07-25 10:04:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    [...]

    > To bardzo ciekawe co piszesz, bo mi wyraznie za kazdym razem mowili, ze
    > najwczesniej zadzwonia za 3 minuty.

    Może się zmieniło. Natomiast jeśli faktycznie weryfikują numer telefonu
    (nie pamiętam, może faktycznie tak jest) to nie mam pomysłu dlaczego
    masz takie problemy.
    KJ

  • 9. Data: 2006-07-25 10:09:05
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    >
    > Może się zmieniło. Natomiast jeśli faktycznie weryfikują numer telefonu
    > (nie pamiętam, może faktycznie tak jest) to nie mam pomysłu dlaczego masz

    Bo w ramach oszczednosci maja mnie w d..ie?

  • 10. Data: 2006-07-25 10:10:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ghost porozsypywal nastepujace haczki:
    > Predzej zrobie _naprawde_duzo_halasu_ niz poprosze o "startowy".
    LOL Tzn ze nie masz zadnego problemu i nie spieszy Ci sie, skoro wolisz
    najpierw robic halas a dopiero pozniej odzyskac dostep do konta
    --
    badzio