  • 1. Data: 2007-12-13 09:36:14
    Temat: [mbank] kredyt odnawialny
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam,

    w sumie to mialem zapytac na forum mbanku ale odkad jest nowe, rejestracja
    itd. to mi sie odechcialo :)
    ale do rzeczy:
    mam sobie KO w mbanku jakies 1,5 roku, do tej pory nie potrzebowalem i tak
    sobie lezal biedaczek...
    niewykluczone, ze mi sie niedlugo przyda tylko czy bede zmuszony wyjsc ze
    stanem ekonta na 0 w ciagu pozostalych 6 miesiecy do daty odnowienia czy tez
    moge go spokojnie splacic np w ciagu 12 miesiecy?

    GP

  • 2. Data: 2007-12-13 10:16:31
    Temat: Re: [mbank] kredyt odnawialny
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:fjquec$mbm$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > w sumie to mialem zapytac na forum mbanku ale odkad jest nowe,
    > rejestracja itd. to mi sie odechcialo :)

    Trafna decyzja, bo akurat nieczynne :)

> [...]
    > ze stanem ekonta na 0 w ciagu pozostalych 6 miesiecy do daty
    > odnowienia czy tez moge go spokojnie splacic np w ciagu 12 miesiecy?
    Nawet dłużej, o ile nie przeciągniesz struny, czyli nie spełnisz
    deklarowanych obowiązków w wniosku o przyznanie, jak na przykład wpływy na
    rachunku.