  • 1. Data: 2003-06-16 23:01:32
    Temat: mbank ma dzis przerwe ? ..
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    bo brak mozliowsci zalogowania :(

  • 2. Data: 2003-06-17 00:08:08
    Temat: Re: mbank ma dzis przerwe ? ..
    Od: "Adam" <...@u...pl>

    Użytkownik "domeczek" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bcli88$kvf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > bo brak mozliowsci zalogowania :(

    Wczoraj w nocy była "PRZERWA KONSERWACYJNA" i dzisiaj znowu
    Ale jaja.
    Co to jest ?
    Pracownia konserwacji zabytków ?!!!
    Adam

  • 3. Data: 2003-06-17 18:16:52
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Wczoraj w nocy była "PRZERWA KONSERWACYJNA" i dzisiaj znowu
    > Ale jaja.
    > Co to jest ?
    > Pracownia konserwacji zabytków ?!!!
    > Adam

    Chyba jestes sflustrowanym pracownikiem "marburaka" ktoremu mBank odbiera
    rzesze klientow.
    Puknij sie w glowe i nie dramatyzuj, od 2 lat uzywam aktywnie mBanku i do
    tej pory nie mialem ani jednej wpadki z brakiem mozliwosci zalogowania.
    Jestem pewien, ze moga to potwierdzic rzesze innych klientow mBanku.
    A pozatym wlasnie oddaje KK BZ WBK, poniewaz mBank dal mi KK VC z limitem 3
    razy wyzszym niz BZ WBK bez zaswiadczen tylko na podstawie wplywow na
    rachunek.
    Wiec nie kompromitujcie sie pracownicy i zagorzali zwolennicy tradycyjnej
    bankowsci wpisami o tym, ze wlamano sie do banku internetowego.

    Fajas